Pagina's

woensdag 21 november 2012

Rood is de kleur van...

De traditionele kleuren van kerst zijn rood en groen, maar kerstkaarten kun je in allerlei kleuren maken. Vandaag laat ik jullie twee kaarten zien in roodtinten en niet het felle rood, maar meer bordeauxrood. 
Op de kaart hierboven heb ik verschillende stukje papier met een kruissteekje aan elkaar genaaid. De buitenrand is bewerkt met de distresser en witte chalk. Ook de bloem is met deze chalk bewerkt, geeft een leuk effect.
Dit is een eenvoudige 3D kaart. Ook hier zijn de randen bewerkt met witte chalk.
De teksten zijn zelf gemaakt en jullie weten vast wel waar je ze kunt vinden? Juist....hier!

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor het langskomen en de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

15 opmerkingen:

Linda zei

Wat een prachtige kaarten, het is ook inderdaad erg mooi papier. Leuk zo met die genaaide kruisjes erop.
gr linda

jolanda zei

mooie kaartjes.

Nelleke zei

Mooie kaarten Annerieke, en ja je brengt me op een idee voor een tekst voor een kaartje. Ga morgen kijken, moet zo werken tot half elf.
Groetjes, Nelleke

Je@net zei

Twee prachtige kaartjes, Annerieke!

Rachel zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, rood is altijd prachtig!
liefs Rachel

Anoniem zei

rood is de kleur van....deze twee prachtige kaartjes! Wat een mooie bloem heb je op die eerste kaart. Door de witte chalk in het midden krijgt ze nog meer diepte.
Liefs Yvonne

martina's kaartjes zei

mooi gemaakt ! ik hou wel van rood
grtjs,martina
x

Grietje Jansen zei

Twee erg mooie kaarten.
Rood en groen blijft toch wel mooi voor de kerst hoor, ook al heb ik al vele andere prachtige kaarten gezien.

Grietje

KarinsArtScrap zei

twee leuke en mooie kaarten Annerieke.

groetjes karin

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Annerieke.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Twee mooie kerstkaartjes Annerieke, leuk met die kruissteekjes!
Lieve groetjes, Berlinde

Wilma zei

Hallo Annerieke,
☺☺☺.....van deze MOOIE kerstkaartjes ☺☺☺.
Liefs Wilma

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een mooi warm kaartje!
Ja rood is en blijft de kleur he!
Groetjes van Daatje

Liesbeth zei

Ze zijn prachtig Annerieke.
gr. liesbeth

Adriana zei

Prachtige kleur voor deze mooie kaarten!