Pagina's

dinsdag 27 november 2012

Sneeuw?

Op mijn kaartje dat ik vandaag laat zien staat "Let it snow". Wat denken jullie, gaan we binnenkort al sneeuw krijgen? Ik heb gelezen en gehoord dat het van de week wel kouder gaat worden, ben benieuwd naar de winter!
De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en inkt. De stempel is gestempeld op kraftpapier en ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Om de stempel heen heb ik een soort frame gemaakt. Linksonder zien jullie nog 3 mini-pomponnetjes en rechtsboven een zelf gemaakte tekst.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij De Creatieve Zebra, een kaart met een sneeuwpop.

Met mijn koffie voor mijn neus ga ik ook nog even bij jullie rondkijken. Alvast bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

18 opmerkingen:

Anneke klerks zei

prachtige kaart, heel leuk gedaan
liefs anneke

jolanda zei

mooi kaartje

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Mocht er binnenkort al sneeuw vallen.....mag deze SCHITTERENDE en VROLIJKE sneeuwman hier dan de sneeuw netjes op een hoop komen vegen?
Liefs Wilma

Anoniem zei

Van zo'n vrolijke sneeuwpop word je toch vanzelf ook vrolijk. Toch hoop ik dat de sneeuw nog een poosje wegblijft hoor.
Liefs Yvonne

Je@net zei

Wat een cutie, Annerieke, heb er juist vandaag ook eentje gemaakt voor de creatieve zebra!

Adriana zei

Ah, wat leuk! Ik heb ook een ingekleurde sneeuwpop klaarliggen... Nu nog een kaart ervan m,aken.

Nelleke zei

Wat een prachtige kaart weer. Mooi met dat inkijk en sneeuwpop.
groetjes, Nelleke

KarinsArtScrap zei

wat een super leuke kaart annerieke.
mooi die circel gaaf gedaan.

groetjes karin

Janny zei

Leuke kaart geworden erg mooi en lief hé dat stempeltje ik heb hem ook. Groetjes Janny

Rachel zei

Wat een leuk kaartje, geweldige kleuren!!!
liefs Rachel

Helen zei

wat een leuke en gezellige kaart. Je zou ook nog bij Anmacreatief kunnen meedoen met dit kaartje. Groetjes, Helen

Anoniem zei

Ik krijg gelijk zin in sneeuw. Van mij mag het na zo'n leuk kaartje.
Margareth

Marlies zei

Nou van mij hoeft de sneeuw niet maar je kaart met deze lief sneeuwpopje ziet er wel super leuk uit! Een mooi design! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Liesbeth zei

Mooi gemaakt weer Anneriek
gr. Liesbeth

Grietje Jansen zei

Grappige kaart met een leuke vrolijke sneeuwman.

Grietje

Berlinde zei

Een erg mooi kaartje Annerieke, leuk gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Claudia zei

Wat een leuke kaart.
En die sneeuwpop he je mooi wit gekregen op het kraft.

Bedankt voor het meedoen bij de creatieve zebra.

Groetjes Claudia