Pagina's

donderdag 15 november 2012

Sneeuwpret...

Sneeuwpret...niet in Almere hoor, maar alleen maar op mijn kaart!
Een leuke wiebelkaart heb ik gemaakt met een digi van StampFairy. Het is Oscar met zijn grote sneeuwbal en ik heb hem ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Verder heb ik nog een rand geponst en een stukje kreukellint gestrikt.
De tekst is zelf gemaakt en kunnen jullie hier downloaden.

Met deze kaart wil ik aan de volgende challenges meedoen:
Elke kaart een feestje, uitdaging 141,Winter Wonderland
Webshop AnMaCreatief, thema kerst

Bedankt voor jullie bezoekje en de reactie die jullie (hopelijk) gaan achterlaten, vind het altijd super leuk om te lezen wat jullie van de kaart of creatie vinden.
Tot gauw weer!

17 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een mooi kaartje Annerieke, en zeker de tekststempels zijn erg leuk die ga ik straks downloaden.
Bedankt! Groetjes, Nelleke

Je@net zei

Wat is tie leuk geworden, Annerieke!

jolanda zei

mooie kaart

Tinie zei

Wat een lieve afbeelding, prachtig model kaart, schitterend geheel!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! ik hou van rond, dus altijd scoren !
grtjs, martina
x

LottesCards zei

Wat een geweldige kaart!!! Zo'n leuk model en een hele lieve digi.

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

Liefs Lotte

scrapcreations-judith zei

Wat een lief kaartje, het model is ook erg mooi. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief.
groetjes Judith

Linda zei

wat een schattige kaart
gr linda

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik ga er vanuit dat het voorlopig ALLEEN maar sneeuwpret is op je PRACHTIGE wiebelkaartje ☺☺☺.
Liefs Wilma

Helen zei

wat een mooi en gezellig kerstkaartje met die lieve beer. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Rachel zei

Wat een lief kaartje, leuke tekst!
liefs Rachel

Riet zei

Dit is ook een geweldige kaart.
Liefs Riet.xx

Ellen zei

Wat een leuke winterse kaart!
Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen

marja zei

Wat een geweldig leuk kaartje!
Super leuk dat je mee doet met Elke Kaart Een Feestje!

Lieve groetjes Marja.

KarinsArtScrap zei

o wat een lief kaartje Annerieke, heel mooi.

groetjes karin

*mieke* zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Annerieke! Krijg het er koud van, hihi! Bedankt voor je deelname bij EKEF deze week.
Groetjes Mieke

Anne-Marije zei

Wat een leuk kerstkaartje.
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van november.

xxx Anne-Marije