Pagina's

vrijdag 16 november 2012

Stempelen met filmpjes...

Daar ben ik al weer! Normaal laat ik niet elke dag iets zien, maar ik wil graag meedoen aan de challenge bij Dutch Card Lovers en die sluit vanavond,  dus ik "moest" wel :-)!
Je mag aan de slag met een leuke sketch, er zit een label op. En toevallig heb ik net wat labels gemaakt, dus jullie begrijpen dat ik daar toch iets mee moet doen.
Sinds kort ben ik bezig met stempels en inkt en ik heb het al eerder gezegd, dat is zoooooo leuk! Op het blog van Penny Black zag ik een filmpje en ik heb gewoon meegedaan. Met stempelen heb ik niet zo veel ervaring en je moet toch ergens beginnen, nietwaar? Geweldig zijn ze dan, die filmpjes, je kunt ze terwijl je bezig bent stopzetten als het nodig is, je kunt eigenlijk stap voor stap meedoen, erg handig.
Deze label is gemaakt met watermerk inkt, embossingpoeder en drie kleuren Distress Ink. Wat een gaaf effect geeft dit allemaal! Jullie merken het, ik ben enthousiast ;-).

Nog een close-up (sorry, niet al te scherp) van de bloem, erachter zit een gedeelte van een borderstans, deze zie je op de bovenste foto iets duidelijker. Ook zie je de handgestikte randen die over het midden van de kaart lopen. De bloem is een "kant en klare", af en toe moet je ook dingen gebruiken die je al heel lang hebt liggen, toch?

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn "stempelproject" vinden, kijken jullie ook van die filmpjes of bedenken jullie het allemaal zelf? Ik zou het leuk vinden om daar iets over te horen/lezen!

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Liefs...

14 opmerkingen:

  1. Wat mooi Annerieke,
    Ja ik vind stempelen ook heel erg leuk, maar ook leuk om het af te wisselen. Ik heb nog niet zoveel ervaring, ook nog niet zoveel filmpjes bekeken. Wel goed lezen hoe anderen het doen. Ook heb ik op de beurs ideeen opgedaan. Ik heb net ook een kaart gepost voor DCL, en voor EHI was ik te laat...haha.
    Groetjes,Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent geslaagd hoor Annerieke! Knappe kaart in mooie kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Met zo'n MOOI kaartje mag je me iedere dag verrassen ☺☺☺.....geen probleem. De kersttag ziet er GEWELDIG uit.....daar ben ik ook enthousiast over.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje Annerieke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw geweldig mooi heb je dat gemaakt, super hoor.
    groetjes Linda

    oja de vierkantjes op mijn kaartje waren allemaal losse vierkantjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige creatie is dit geworden; de tag vind ik echt supermooi. Ook ik neus veel rond op blogs voor tips/filmpjes/ tutorials etc. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan! Inderdaad heel handig die filmpjes. Zo ben ik begonnen met het inkleuren met inkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie chique kaart! Een mooi vintage uitstraling! Ik kijk nooit filmpjes maar het lijkt me inderdaad een goed idee om te kijken hoe dat iets moet.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart Annerieke, mooi gestempeld en prachtige kleuren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Annerieke,
    wat een prachtkaart met label!
    ja ik ben ook grote fan van fimpjes kijken, doe dus daar ook veel inspiratie op!
    Je kerstkaartje vind ik erg leuk gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Annerieke,
    Ik zit nu met dit kaartje naast mijn beeldscherm en ben er nog MEER enthousiast over. Zoals bijna altijd.....in het echt is dit kaartje nog vele malen mooier.....met diepe WARME kleuren en een GEWELDIG label.
    DANK JE WEL ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!