Pagina's

vrijdag 9 november 2012

Weer wat "zomaar" doosjes en mapjes...

Laatst had ik een bericht geplaatst met als titel "zomaar een doosje", eigenlijk bedoel ik dan een "zomaar" doosje. Hiermee bedoel ik dan weer dat het doosjes of mapjes zijn die je overal voor kunt gebruiken, dus voor heel veel gelegenheden. Lekker duidelijk ben ik weer he?
Bovenstaand mapje heb ik naar een jarige verstuurd met een theezakje (nieuw ;-) ) erin. Weer eens iets anders dan een kaart en toch goed te versturen.
Dit is ook zo'n leuk model. Ik heb al eens eerder verteld dat ik veel patronen van Kitty heb. Het zijn leuke modellen met een duidelijke omschrijving.
De tekstlabels die ik gebruikt heb zijn zelf gemaakt en kunnen jullie hier en hier vinden. Download ze gerust en gebruik ze op jullie creaties, daar zijn ze voor!

Als laatste heb ik nog 2 geldmapjes.
Het patroon komt hier vandaan. Zelf heb ik de maten iets aangepast.

Wat ontzettend leuk dat jullie op mijn vorige bericht gereageerd hebben en jullie keus hebben aangegeven. Er was niet echt een kaart met de meeste stemmen, daaruit blijkt dus maar weer dat iedereen een andere smaak heeft en dat is maar goed ook!

Dan wil ik jullie nu bedanken voor het lezen van mijn bericht, toch een beetje langer geworden dan ik dacht.
Voor iedereen een fijn weekend!

14 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een mooie en leuke doosjes weer Annerieke.
je hebt ze mooi gemaakt.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

heel erg leuk en mooi !
grtjs, martina
x

Sandra zei

Erg leuk zijn ze weer leuk om te geven en te krijgen!!
Groetjes Sandra

ps antwoord op je vraag, ik ben idd bekend met de double do mijn moeder heeft hem en ik vind hem 10x fijner als de cuttlebug maar dat is een persoonlijke smaak denk ik.

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Jij gaat weer als een speeeeeer ☺☺☺. Ik mag deze creaties "zomaar" GEWELDIG vinden ☺☺☺. Je hebt MOOI papier gecombineerd met MOOIE bloemen.
Enneh.....HIER heb ik alles opgeslagen ☺☺☺.
Jij ook een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Je@net zei

Wat ben je weer lekker creatief bezig geweest, Annerieke. Ziet er allemaal erg mooi uit en bedankt voor de gave digi's. Heb er meteen wat opgeslagen!

Linda zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt, leuk hoor. Oh en meteen reageren op je vorige blogpost met de jongens kaarten, alle drie zijn ze leuk, maar de derde vind ik het allesmooiste
gr linda

Tinie zei

Lekker productief, hele mooie creaties!!!

Groetjes Tinie

Adriana zei

Mooi hoor! Altijd handig!

Saskia zei

Hoi wat een mooie zomaarcadeautjes. Altijd leuk om zo iets kleins weg te kunnen geven.
Groetjes Saskia

Saskia zei

Hoi wat een mooie zomaarcadeautjes. Altijd leuk om zo iets kleins weg te kunnen geven.
Groetjes Saskia

Riet zei

Wat een prachtige creaties Annerieke.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Wat een mooie kadoosjes Annerieke, heel erg leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

Anoniem zei

Hoi A.,
Heb je bij dat bovenste doosje het papier gestempeld of bestaand papier gebruikt? Ik vind hem iig heel mooi.
Gr. Margareth

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke
inderdaad niet zomaar wat doosjes en mapjes, nee ze zijn BIJZONDER!
Groetjes van Daatje