Pagina's

donderdag 1 november 2012

Zomaar een doosje...

Vandaag laat ik jullie een doosje zien, leuk voor van alles en nog wat. Voor dit doosje heb ik een vel dubbelzijdig scrappapier gebruikt, zodat de binnenzijde ook gezellig is. In de deksel heb ik een "raampje" van mica gemaakt.
Als je goed kijkt, nou ja, eigenlijk is het wel duidelijk zichtbaar :-), zie je mijn "handmade by" stempel. Maar er komt natuurlijk nog iets in!
Aan de buitenzijde zit nog een rand en om het doosje een koordje met een tekstlabel.

Met dit doosje doe ik graag mee aan de challenge bij Nadia´s Challenge Blog, "alles, behalve een kaart".
Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

20 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Mooi doosje Anneriek.
Leuke frisse kleurtjes.
Gr, Elly, Roemenie.

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Als jij iets in dit PRACHTIGE doosje stopt kan ik niet meer zien wie het heeft gemaakt ☺☺☺.....maar het blijft een PRACHTIG doosje.
Liefs Wilma

Saskia zei

Hoi,
Ziet er prachtig uit. Heel mooi gepimpt. Een feestje om te krijgen.
Groetjes Saskia

Je@net zei

Wat mooi geworden, Annerieke. Het doosje alleen is al een cadeautje op zich!

jolanda zei

mooi doosje

Christine zei

Een perfect doosje! Knap gemaakt en nog veelzijdig ook, wat willen we nog meer?
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

wat een gaaf doosje heb je gemaakt.
waarom zet je hem niet bij de challenge van Nadia, daar is de challenge alles mag behalve een kaart.

groetjes karin

Nelleke zei

Wat een prachtig doosje is dat geworden zeg! Ik vind betaaltijd leuk om bij je te kijken je bent veelzijdig, leuk. Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

ziet er mooi uit ! top !
grtjs, martina
x

Anoniem zei

Wat een gezellig doosje, mooi papier en dat groen erbij maakt het af.
liefs Yvonne

Sandra zei

Wat een super leuk doosje weer zeg errug mooi!!
Groetjes Sandra

cristel zei

een prachtig doosje heb je gemaakt en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
grtjs

Gemma zei

Wow, super mooi je doosje, hoeft niets mee in is zo al een geweldig cadeautje, fijn weekend, Gemma

Anoniem zei

He, gefeliciteerd meid met het behalen van de 1e plaats bij de nku !
Geniet van dit lekkere gevoel :-)
liefs Yvonne

Berlinde zei

Een prachtig doosje Annerieke, heel mooi met dit papier!
Lieve groetjes, Berlinde

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
jij zegt, zomaar een doosje,
ben ik het niet mee eens, dit is echt niet "zomaar"een doosje, dit is een bijzonder mooi doosje!
Prachtig gemaakt!
Groetjes van Daatje

Marrie zei

Hallo Annerieke,

Leuk doosje heb je gemaakt altijd leuk om kado te geven.

Lieve groetjes Marrie

Monique CreaTijd zei

Wat een leuke creatie ! En heb van de week bij je digi-stamps gekeken, hartstikke handig !

Rachel zei

Prachtig! Leuk detail is dat je de binnenkant ook hebt gedaan, geweldig!!!
Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge!
xxx Rachel

Helen zei

wat een prachtig doosje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen