Pagina's

woensdag 12 december 2012

Alles in het blauw...

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorig bericht en op de foto van het edelhert. Een van jullie schreef dat het een mooi moment is om mee te maken. Zo zie ik het ook hoor, het was die dag een kadootje. Nu moet ik zeggen dat we deze dieren daar vaker tegenkomen, maar in de winter is het net even anders.

Vandaag laat ik jullie meerdere creaties zien, anders ben ik volgend jaar nog bezig ;-)! Op bovenstaande foto zien jullie een melkpakje, beplakt met 2 soorten dessinpapier. De bovenzijde heb ik bestempeld, een klein beetje gemakzucht, ik geef het toe. Het is iets makkelijker dan papier op maat snijden en dan bedoel ik eigenlijk voor de zijkanten (bij de sluiting).  Vanmorgen heb ik deze verpakking kado gegeven, met wat chocola erin, door het venstertje zag je het natuurlijk zitten, zag er leuk (en lekker) uit!
Een ronde kaart heb ik hier gemaakt. In het midden een cirkel bewerkt met verschillende kleuren Distress Ink, de tekststempel in bijna-wit en langs de randen ook nog wat gestempeld.
Als laatste vandaag een kaart met ijskristallen, deze heb ik in de vorm nog met inkt bewerkt. Zelf vind ik deze kaart erg blauw geworden, er springt niet echt iets uit, maar ja, dat heb je wel eens en trouwens, dat is mijn mening natuurlijk. Ik kan er ook niets meer aan veranderen (maar dat was ik toch niet van plan) want ik heb gisteren mijn kerstkaarten gepost. Joepie...weer een klusje afgerond. Als ik mijn kaarten verstuur zoek ik altijd kaarten waarvan ik vind dat ze bij die personen passen, doen jullie dat ook of hebben jullie een ander systeem?

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie projectjes, Annerieke. Ziet er allemaal erg leuk uit!

Anneke klerks zei

Leuke spulletjes heb je gemaakt,
schitterend
liefs anneke

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Je laat weer heel veel MOOIS zien.....vooral het melkpakje. Al heb je gestempeld uit gemakzucht.....kan ik nu even op mijn gemak zuchten.....ik vind het toch MOOI.
Liefs Wilma ☺☺☺

KarinsArtScrap zei

wat een gave kaartjes en doosjes Annerieke.
ja ik probeer het wel dat de kaart bij de persoon past.
maar ik heb ook een groot deel die allemaal dezelfde krijgen maar dat laat ik nog zien.

groetjes karin

Floor zei

Wat een leuk idee, dat melkpakje!
Superleuk natuurlijk om cadeau te doen, en dan ook nog eens met chocolade erin ;)
De andere kaartjes zijn ook weer mooi gelukt, niets aan veranderen, zal ik zeggen!

-Floor

jolanda zei

ziet er heel mooi uit

Linda zei

Dat heb je weer heel mooi gemaakt
gr linda

Nelleke zei

Wow Annerieke, wat mooi gedaan allemaal, je bent ook lekker op dreef zeg, mooi om te zien. Groetjes, Nelleke

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ik heb weer verschillende berichtjes van je gemist,
wat een mooie foto van die edelhert!
Mooie kerstkaart en mooi melkpakje,
leuk die verrassingsdoosjes!
Groetjes van Daatje