Pagina's

dinsdag 18 december 2012

Bomen...

Allereerst wil ik mijn nieuwe volgers verwelkomen, wat leuk dat jullie mijn blog gaan volgen!

Vandaag laat ik wat kaarten zien met bomen en natuurlijk zijn het KERSTbomen ;-)! Op de kaart links zien jullie twee gestanste bomen, eentje uit kraft en de ander uit een bladzijde van een boek (ja, ik had het boek al uit). Op de kaart rechts dezelfde stans, maar ik heb hem ook uit foam gestanst en deze als stempel gebruikt. Dit idee heb ik een keer gelezen en gezien bij Nelleke.
De kaart links heb ik gestempeld met Distress Ink forest moss, clear embossingpoeder erover gestrooid en verhit met de heattool. De kerstboom op de kaart rechts is gestempeld met verschillende kleuren inkt, daar een heel klein beetje water over gesprayd met dit als resultaat. Beide achtergronden zijn ook bewerkt met inkt, op de kaart rechts heb ik een achtergrondstempel erbij gebruikt.
Ik zou het leuk vinden om te lezen wat jullie van de kaarten vinden, tips zijn natuurlijk altijd welkom!
Bedankt voor jullie bezoekje, fijne dag nog!

17 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een goed idee om een stempel van een stansmal te maken. Het geeft een mooi effect.
Mooie kaartjes trouwens?
Liefs Yvonne

Nelleke zei

Leuk dat je wat met mijn tip deed. Zo zie ik weer dat je ook een boom kunt stansen uit een boek, dat had ik nog niet gedaan. Echter ik heb de kerstboom veel gebruikt, nu is het wel even genoeg haha.
Mooie stempelkaarten heb je gemaakt, leuk idee met dat hart in de boom.
Groetjes, Nelleke

Janny zei

Leuke kaarten geworden erg mooi.
En bedankt voor de tip. Groetjes Janny

nicole zei

Wat een leuke kaarten!! Super idee om de kerstboom op zulke verschillende maniere te gebruiken.
Groetjes Nicole

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik zie door de bomen.....je PRACHTIGE kerstbomen ☺☺☺. Van bomen een boek en van een boek weer een boom en stempelen met "stansen".....SUPER.
Liefs Wilma

Floor zei

Wat een leuke kaartjes! Grappig dat je met 1 onderwerp, hele verschillende kaarten kan maken.

-Floor

KarinsArtScrap zei

het zijn weer super leuke kaartjes Annerieke.
en bedankt voor je kaart.

groetjes karin

Berlinde zei

Hele mooie kaartjes Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

scrapcreations-judith zei

Hallo Annerieke, Ik heb je weer gevonden. Ik heb inderdaad een tijdje geleden de stempeltjes van je "gestolen". Ik heb ze ongegeneerd van je gekopieerd en dan gebruikt ik ze ook nog zonder op zijn minst DANK JE WEL te zeggen. Ik vind ze echt super mooi gemaakt. Het stomme is toen ik ze ging gebruiken kon ik je nergens meer terug vinden. Dus bij deze ga ik dat als nog even mijn blogberichtje aanpassen en even naar jouw blog verwijzen. Dank je wel. Groetjes Judith

Sandra zei

Geen tips alleen maar tops super leuke kaarten!!!
Groetjes sandra

Rachel zei

Wat een prachtige kaartjes Annerieke!
liefs Rachel

Anoniem zei

Dank je wel voor jullie lieve wens op de banner :-x
Ook voor jullie natuurlijk alle goeds voor het komende jaar.
liefs Yvonne

Je@net zei

Wat een mooie kaarten, Annerieke, prachtig!

Tinie zei

Geweldige mooie kaarten, ook super mooie kleuren gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaarten. Ziet er prachtig uit.
Groetjes Saskia

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat leuk dat je dit stansje ook gebruikt hebt als stempel!
Ziet er heel mooi uit!
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

De onderste twee vind ik erg mooi. Ik heb nog nooit zulke kerstkaarten gezien. Deze kunnen in produktie worden genomen bij ons nieuw op te zetten bedrijf.....
Worden we zeker rijk mee. ;-)
Margareth