Pagina's

vrijdag 14 december 2012

Chocola, altijd lekker!

Dit jaar heb ik eerst mijn kerstkaarten gemaakt en daarna ben ik begonnen met het maken van kadoverpakkingen voor kerst. Dat vind ik ook zo leuk om te doen.
In dit "mandje", ik vind het niet echt een mandje, maar ik moet hem toch even een naam geven, zitten kerstchocolaatjes. En jullie weten het...chocola is altijd lekker!
Aan de buitenzijde heb ik een rand geponst en wat sterren geplakt.

Ik heb 1 dubbelzijdig scrapvel gebruikt. Alle randen zijn met inkt bewerkt.
Een leuk weetje...de binnenzijde is beplakt met gewoon geel papier :-). Niet meer te zien he? Ik heb het helemaal bewerkt met een embossingfolder, een stempel en verschillende kleuren Distress Ink. En dan krijg je dit resultaat. Eerlijk gezegd was ik wel een klein beetje trots dat het zo goed gelukt was. Eigenlijk kun je zo gewoon dessinpapier maken. Ook voor de ponsrand aan de buitenzijde heb ik een stempel gebruikt en meerdere kleuren inkt. De tekstlabel is er eentje van mezelf en kunnen julllie hier vinden.

Met deze kadoverpakking wil ik graag meedoen aan de challenge bij Elke Kaart Een Feestje!
Bedankt weer voor jullie bezoekje, fijn weekend gewenst!

19 opmerkingen:

Saskia Kreasas zei

Ziet er weer mooi uit. Mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Karin zei

Hello Annerieke,
Mooi gemaakt hoor. Ik maak ook veel mijn eigen achtergrondjes. Is zo leuk om te doen.
En je "mandje" is ook goed te maken als "paasmandje". Natuurlijk gevuld met chocolade-eitjes, mmmmm.
Groetjes,
Karin

Linda zei

Wat een mooi en lekker mandje
gr linda

KarinsArtScrap zei

je hebt weer goed je best gedaan Annerieke, ziet er gaaf uit ook dat lekkers hmmmmmmmmm.

groetjes karin

Je@net zei

Dat ziet er gezellig uit, Annerieke, (en erg lekker :o)
Leuk dat je mee doet bij Elke Kaart Een Feestje!

Wilma zei

Hallo Annerieke,
MMMMM.....ziet er HEERLIJK uit en dan niet alleen de chocolaatjes. Het is een heel MOOI mandje.
Enneh.....toch lijken je kerstchocolaatjes op paaseitjes ☺☺☺
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Wat heb je weer mooie dingen gemaakt Annerieke, super hoor.
gr. liesbeth

Floor zei

Leuk gemaakt!
Wij hebben thuis kerstkransjes van chocolade, zo lekker!

-Floor

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

Wat een leuk doosje met chocolade heb je gemaakt..ziet er mooi uit, ook het bewerkte effen papier...heel leuk gedaan...

groetjes van Ans

Janny zei

Het lijkt een beetje wat we vroeger maakte om een spelletje mee te doen. Maar hij is erg leuk geworden. Groetjes Janny

Aletta zei

Mmmm prachtig en lekker..

Leuk dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Nelleke zei

Prachtig Annerieke, het lijkt zo eenvoudig maar je hebt er veel werk aan gehad om al die vakjes te knippen en te plakken.
Groetjes, Nelleke

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke, wat een schattig doosje heb je gemaakt, het bewerkte papier is prachtig!
Groetjes en fijn weekend van Daatje

Anoniem zei

Wat een schattig "mandje" en het design papiertje mis ik niet hoor want het ziet er zo ook erg mooi uit!
Trots was ik al.... Maar nu helemaal! Hartelijk gefeliciteerd met het winnen bij Stampin Up! Leuk!

Lieve groet, Yvonne:-)

Berlinde zei

Een prachtig mandje Annerieke, mooi ook het bewerkte papier aan de binnenzijde, heel tof gedaan!
Lieve groetjes, Berlinde

Marlies zei

Wauw prachtig gemaakt!! Het papier lijkt net Design papier, dit heb je je geweldig gemaakt. Het model van je verpakking is ook erg leuk! Super gemaakt! groetjes, Marlies

Peggy zei

Heel leuk geschenkje.
Bedankt dat je mee doet met EKEF.
groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Tinie zei

Mooi kerstgeschenk!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Ellen zei

Wat een leuk kerstgeschenkje! Bedankt voor je deelname aan EKEF!
Groetjes Ellen