Pagina's

maandag 31 december 2012

De laatste van 2012...


 
Op de laatste dag van dit jaar wil ik jullie graag nog wat kaarten laten zien. Noem het maar een beetje 'opruiming'. Allemaal verschillende kaarten, verschillende technieken en kleuren.
Dan heb ik ook nog een laatste nieuwtje voor 2012...ik heb de candy gewonnen bij Marjan, al weer zo'n leuke verrassing is dat! Ik val momenteel wel in de prijzen, super!

Tot slot wil ik jullie een gezellige jaarwisseling wensen en natuurlijk een mooi 2013. Maar niet alleen voor 2013, ik wens iedereen altijd het beste, niet alleen nu ;-).

Op 2 januari ga ik bekend maken wie de leuke zelfgebreide sjaal heeft gewonnen, jullie hebben nog een paar uurtjes om mee te doen.

Tot volgend jaar!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi, gefeliciteerd met het winnen van de candy. Schattige schaatsjes........volgens mij ga je gewoon door met het maken van kerstkaarten:-)
liefs Yvonne

Annet zei

Mooie kaarten! Zo verschillend, maar stuk voor stuk weer mooi! Gefeliciteerd met je gewonnen candy, dat zijn altijd leuke verrassingen!

Goede jaarwisseling!
Groetjes Annet

Nelleke zei

Wat een verschillende mooie kaartenden je gemaakt. Zo, opruiming, lekker met een schone lei beginnen.
Het allerbeste voor het komende jaar.
Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

het werd een mooi allegaartje kaartjes ! mooi gedaan
ik wens je langs deze weg een fijne eindejaarswissel en hopelijk mogen er veel dromen uitkomen in 2013
grtjs, martina
x

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie kaarten. Leuk om zo 2012 af te sluiten. De beste wensen voor 2013 voor jullie.
Groetjes Saskia

KarinsArtScrap zei

prachtige kaarten Annerieke.
Gefeliciteerd met je prijs gaaf toch.
Een fijne jaarwisseling
En een creatief en fijn 2013.

Groetjes Karin

Adriana zei

Wat een mooie 'opruiming'! Gefeliciteerd met je gewonnen candy!
Alle goeds voor het nieuwe jaar toegewenst!

Je@net zei

Wat een mooie kaarten allemaal, leuk om te zien. En gefeliciteerd met je gewonnen candy, leuk!
Jij ook een voorspoedig en creatief 2013 gewenst!