Pagina's

donderdag 6 december 2012

Echt winter...

Waar een paar dagen geleden de sneeuwvlokjes alleen nog op mijn kaart dwarrelden, dwarrelen ze nu toch in het echt ook naar beneden.
Vandaag laat ik jullie een tag/label zien. Het hert heb ik gestempeld met watermerk inkt en met clear embossingpoeder en de heattool bewerkt. Ik vind het toch zo bijzonder om te zien wat voor effect je krijgt als je de heattool erop zet :-0. Daarna heb ik de afdruk nog bewerkt met verschillende kleuren Distress Ink. De tag zelf heb ik bewerkt met een muziek achtergrondstempel en bovenaan zien jullie nog hulsttakjes gestempeld. Ook zijn de randen wat aangezet. Verder nog tekst, een swirl, hulsttakjes en kant gebruikt. Deze herten lopen ook bij ons in de Oostvaardersplassen, ze zijn geweldig om te zien!

Met deze tag wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Ge-We Hobby - Maak een tag
Stampin Challenge Blog - Alles mag
HobbyVision Design Team - Maak een kaart met de afbeelding op een cirkel
Duymelot Design Team - Een inspiratiefoto...laat daar nu toevallig ook zo'n mooi hert op staan

Vorige week heb ik een workshop gevolgd bij CreaTijd. 's Morgens gaf Eefje van StampinUp'! een leuke workshop. Ik heb beloofd dat ik jullie nog zou laten zien wat we gemaakt hebben.

Dit is wel helemaal mijn ding hoor, een kadoverpakking met waxinelichtjes. Mooi resultaat nietwaar?

Het is wel weer een lang bericht geworden, dat heb ik wel vaker, dan kan ik gewoon niet stoppen met praten. Daar weten ze hier thuis alles van ;-).

Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor jullie bezoekje en de (leuke) reacties!
Lieve groet,

23 opmerkingen:

  1. wat een mooie creaties ! heel geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie label, Annerieke, heel mooi gedaan zo!
    En wat een mooi workshopproject, ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig je praatjes. Hier in het ooooooosten van het land ligt een dun laagje sneeuw waarvan een gedeelte vandaag weggesmolten is. Alleen op plekken waar de zon niet is geweest, ligt sneeuw of is het aangevroren ien dan is het glad. ze strooien niet zo gauw bij ons in de straat.
    Je hebt weer prachtige dingen gemaakt. Het embossen gaat je goed af. Ik vind het nog wel wat lastig, het gisteren geprobeerd, bij de een was er net wat te weinig versamarke op, de andere redelijk, maar ik was de kerstbomen zat, en heb alles aan de kant gegooid. :).
    Voor hoe lang? De artikelen van SU zie ik regelmatig op het blog en die lijken mij erg mooi. Jou kaart is heel mooi.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O sorry, het is geen kaart, maar een doosje met waxinelichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende creaties Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij praat maar rustig door Annerieke.
    Je hebt een super mooie tag gemaakt en een prachtige theedoosje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat zijn weer super mooie creaties, knap werk meis
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eén woord maar vandaag: supermooi
    Margaret, gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tjonge wat kun jij hard werken, ziet er weer prachtig uit en ook erg mooie foto's maak je ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie dingen heb je weer gemaakt zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke tag heb je gemaakt Annerieke.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Stampin'Up!

    Gr. Anita
    designteam SU

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Annerieke,
    ik vind je "praten"heel erg gezellig, dus wat mij betreft rustig doorgaan!
    Je label is weer geweldig mooi, prachtig dat inkten!
    Het lichtjesdoosje ook helemaal toppie, mooi papier!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt. Leuk hé om verschillende technieken uit te proberen, je tag is super geslaagd net als je waxinelichtdoos/kaartje.
    Bedankt voor het meedoen met Stampin Challenges.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Annerieke,
    Ik hou wel van een praatje zo nu en dan.....dus ga GEZELLIG door ☺☺☺.
    Je kerstlabel is een JOY om naar te kijken.....SUPER gemaakt.
    Hier sneeuwt het al bijna de hele dag en alles ziet er zo MOOI uit onder een klein laagje sneeuw.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje met waxinelichtjesdoosje is mooi geworden, vindt het zo leuk om te zien hoe anders ze allemaal zijn en leuk dat je mee doet met ons challenge blog

    Groetjes
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je schitterende dingen gemaakt zeg! Mooi hoor. Leuk dat je met die tag meedoet met Stampin Challenges.

    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

  17. Ik gek op tag's en die van jouw is geweldig helemaal leuk. Ook leuk dat je mee doet met Stampin up Challenges

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo!
    Ik heb jouw blog ontdekt via-via, en wat een leuke kaartjes!
    Deze zijn allebei heel erg leuk, en de binnenkant van de 'kaarsenhouder' is ook heel netjes gemaakt.

    Groetjes van je nieuwe volger,
    Floor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig label Annerieke! Ook je doosje is super, erg leuk om kado te geven!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Annerieke

    Ik vind het super dat je meedoet met ons challenge blog.
    Ik vind je label super!
    Maar ook je doosje vind ik heel leuk met die Stamp'in Up materialen.
    Erg leuk dat je een workshop hebt gevolgd ervoor.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie dingen heb je gemaakt. Dank je voor het meedoen met de SU challenge.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Annerieke,
    Super mooie tag heb je gemaakt! Subliem in al z'n eenvoud. Mooi de stempel in het wit op blauw papier! Bedankt voor het meespelen met de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat n mooi kaartje heb je gemaakt en leuk dat je met de wedstrijd op het duymelotblog mee doet. Succes met de wedstrijd he en een fijne jaarwisseling!

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!