Pagina's

zondag 16 december 2012

Een leuke dag...

Vandaag heb ik een leuke dag gehad, een hele leuke dag! Ik had drie vriendinnen uitgenodigd om een krans van pedaalemmerzakken te komen maken. En in plaats van een kerstkaart op te sturen heb ik ze deze doosjes meegegeven. Het patroon komt van Stempeleinmaleins.
Drie vriendinnen, dus drie verschillende kleuren.
Zoals jullie kunnen zien heb ik alle doosjes ongeveer hetzelfde bewerkt. Twee soorten dessinpapier, een rand, wat versieringen, een strik en een tekstlabel. De binnenzijde van de doosjes zijn bestempeld. Natuurlijk heb ik ze ook nog mooi ingepakt in folie.Volgens mij vielen ze wel in de smaak!
Met deze doosjes wil ik meedoen aan de challenge bij Krea 'Teja'. Je mag een creatie maken naar aanleiding van een mooie inspiratiefoto. Ik heb in dit geval de kleuren eruit gepikt.

Nu zijn jullie misschien ook nog wel benieuwd naar de kransen?
Een strokrans, witte pedaalemmerzakken en knopen maar. Later versierd met kleine kerstballetjes, organza, raffialint en kant en dat alles in de kleuren bruin, beige en crème  Ze zijn wel behoorlijk groot geworden hoor, ongeveer 45 cm doorsnede. En ook hier zie je weer dat elke krans toch weer iets anders is.

En dan nog iets....ik heb een prijs gewonnen bij het Stampin Challenge Blog van Stampin'Up!. Daar ben ik hartstikke blij mee.

Leuk dat jullie zijn langs gekomen en dit lange bericht gelezen hebben, dank jullie wel!

20 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

je doosjes zijn heel schattig ..en de kransen zijn ook prima gelukt..zien er mooi uit ...
gefeliciteerd met je prijs...

groetjes van Ans

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat heb je GEWELDIG MOOIE doosjes gemaakt voor je vriendinnen met 2 MOOIE kerstwensen erin.
De kransen zien er SUPER uit.....wat kun je toch HEERLIJK bezig zijn met pedaalemmerzakken ☺☺☺.
Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijs bij Stampin'Up. Je gaat er ongetwijfeld iets MOOIS mee stempelen.
Ook nog BEDANKT voor het bijpassende kerstkaartje ☺☺☺.
Liefs Wilma

Je@net zei

Wat ziet dat er allemaal leuk uit, Annerieke. Mooie doosjes en wat een leuke kransen! Gezellig om samen zo creatief bezig te zijn.
En gefeliciteerd met je gewonnen prijs!

Annet zei

Wat een schattige doosjes heb je gemaakt! Ik ben vooral fan van de lichtblauwe, maar ook de andere zijn heel mooi.

Wat een origineel idee trouwens om een kerstkrans te maken van pedaalemmerzakken! Ze zijn mooi geworden!

Groetjes Annet

Saskia Kreasas zei

Hoi, wat een mooie doosjes en kransen. Ziet er prachtig uit allemaal.
Groetjes Saskia

Jacqueline (Sjakkie) zei

WAt een prachtige doosjes heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Krea TeJa.
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

ja, dit zijn leuke dingen voor de mens:-)
Wat ziet her er allemaal leuk uit zeg.
Liefs Yvonne

Linda zei

Wat een leuke doosjes heb je gemaakt, echt supersss en de kransen zijn ook erg mooi
gr linda

Nelleke zei

Pedaalemmerzakken om strokransen is nog weer anders dan boterhamzakjes. Wat leuk Rianne, je maakt mij helemaal enthousiast. Hoeveel pedaalemmerzakken heb je nodig?
Groetjes, Nelleke

KarinsArtScrap zei

o wat fijn dat is een gezellige boel geweest.
prachtige doosjes heb je gemaakt en die kransen zijn helemaal geweldig.
misschien iets voor mij volgend jaar.

groetjes karin

Rachel zei

Leuke doosjes....prachtig kadootje! De kransen zien er ook geweldig uit, zal ik ook eens gaan proberen! Gefeliciteerd met je prijs!
xxx

Charlotte zei

Ik kan me inbeelden dat jullie een geweldig leuke knutseldag gehad hebben! Het is toch een heel werkje e, al dat knopen? Maar het resultaat mag er zijn!
Ook de doosjes die je maakte zijn erg knap!
Groetjes,
Charlotte

Christa zei

Hoi Annerieke , prachtige doosjes heb je gemaakt !! Je hebtc je goed laten inspireren door de kleuren uit de foto. Leuk dat je meedoet met onze challenge. Groetjes , Christa ( DT KreaTeja )

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuk idee met je vriendinnen knutselen
en het is jullie ook goed gelukt!
Prachtig dit resultaat!
Wat een mooie doosjes heb je weer gemaakt!
En natuurlijk van harte gefeliciteerd
met je prijs!
Groetjes van Daatje

Marlies zei

Wat een mooie kransen!! Ze zien er super uit, heel chique en je hebt ook hele mooie doosje gemaakt! Een heel leuk idee!! groetjes, Marlies

Berlinde zei

Wat een mooie doosjes Annerieke, heel leuk gemaakt! Ook je kransen zien er super uit, erg origineel!
Lieve groetjes, Berlinde

Thea zei

Super leuke doosjes....bedankt voor je deelname bij het krea teja challenge team....

Thea

Anoniem zei

Gaaf hoor!
Gr. Margareth

raffa zei

Wat gaaf gedaan ... Dankjewel voor het meedoen aan de chalenge bij krea teja ..... Liefs raffa

Anneke zei

Wat een leuke doosjes heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet bij het Krea Teja challenge :)
Groetjes anneke