Pagina's

donderdag 27 december 2012

Iets anders...

Zo...weer een beetje terug in het 'gewone leven'. Misschien hebben jullie dat ook wel, ik ben helemaal in de war met de dagen. Ik ben ook klaar met kerstkaarten laten zien (denk ik), dus een gewone kaart vandaag.
Kort geleden heb ik een mooie stempelset van Stampin'Up! gewonnen. Natuurlijk moest ik de stempels uitproberen en heb meteen de sketch voor de challenge bij Stampin'Up! Challenges Blog gebruikt. Ik zend deze kaart dan ook niet in om mee te dingen naar de prijs, maar meer om te laten zien wat ik met de stempels heb gedaan.
Het zijn niet echt kleuren waar ik vaak mee werk, maar ik was na al die kerstkaarten even toe aan iets anders.
De randen van het papier zijn bewerkt met inkt, rechtsboven zit een rozet die ik gemaakt heb van een bloemenstans, nou ja, eigenlijk waren het er drie ;-). En verder heb ik nog een stukje kreukellint gebruikt.
Bedankt weer voor het langskomen, tot gauw!

14 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Annrieke,

Heel lief kaartje heb je gemaakt...mooi met de stempel...ja even afkicken van de kerstkaarten, ben nu ook met iets anders bezig..

Liefs van Ans

Marjan zei

Een heel mooi kaartje Annerieke !
Inderdaad heel iets anders dan je gewend bent te maken, maar hier lenen de Stampin up stempels zich wel heel erg goed voor.

Groetjes, Marjan

Susie Wusie zei

Wauw...wat is dit een super leuke kaart!! Zelf heb ik sinds kort ook kennis gemaakt me de producten van stampin up! Erg leuk, al heb ik nog niet echt de tijd gehad om ermee te knutselen...nu druk met verhuizen en alles wat daarbij komt kijken!

Groetjes Suus

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Annerieke.
prachtig papier en leuk met die rozet erop.

groetjes karin

Krista zei

Wat een leuk kaartje!
Bedankt dat je mee hebt gedaan met de Stampin Challenges!
Ik hoop dat je de volgende weer mee doet!

Liefs,
Krista
DT member Stampin Challenges

Nelleke zei

Leuk he, even heel wat anders doen. Prachtig kaartje de materialen van SU zijn erg mooi.
Groetjes, Nelleke

Christine zei

Mooi kaartje in toffe kleurtjes! Heb vandaag ook eens iets anders gemaakt dan kerstkaartjes, was er echt eens aan toe!!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Leuke stempels. Ik was pas in Duitsland op een kerstmarkt en zag een kraam mer duizenden stempels. Was echt iets voor Jou geweest!
Gr. Margareth

Jolanda van Egmond zei

Wat een geweldig achtergrond papier (denk ik) ook de stempel is erg goed gevonden

Leuk dat je meedoet met deze Challenges

Groetjes Jolanda
DT member Stamin Challenges

Stampin`Up! MarionE zei

Wat een super kaart weer Annerieke! Mooi gebruik van de stempels hoor! Blij dat je er mee aan de slag bent gegaan. Je kaartje is helemaal top geworden!
Dank je wel voor het meedoen met de Stampin Challenges.

Lieve groetjes
Marion
DT SC

martina's kaartjes zei

proficiat met je prijs ! mooi kaartje heb je daar ! de kleuren zijn wel mooi vind ik, eens iets anders zo tussen alle kerstkaartjes, zeker welkom
grtjs, martina
x

Kimmie zei

Hoi Annerieke

Wat leuk dat je al meteen aan de slag gegaan bent met je gewonnen prijsje, en je hebt er een leuk kaartje van weten te maken.
Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.

XXX Kim

Eefje zei

Super mooi kaartje Annerieke en leuk dat je meteen je gewonnen prijs hebt gebruikt voor het kaartje. Bedankt voor het meedoen en alvast tot ziens op 19 januari

Groetjes
Eefje
DT member Stampin Challenges

Je@net zei

Prachtig kaartje, Annerieke, en wat een mooie kleurtjes!