Pagina's

zondag 23 december 2012

Kerst...

Kerst.....
vriendschap en liefde,
warmte en gezelligheid,
vertrouwen en geborgenheid,
.....thuis!

Deze woorden komen in mij op als ik aan kerst denk. 
En laat ik nu toevallig een kersthuis gemaakt hebben! De kaart voor mijn ouders dit jaar.
De mal heb ik een poosje geleden bij NKU gewonnen. Het is een prachtige mal, maar ik vond het erg lastig om er iets mee te doen. Nu moet ik wel zeggen dat toen ik eenmaal bezig was er wel steeds meer idee├źn kwamen. 
Ik heb er een easelkaart van gemaakt, zodat hij goed blijft staan.
Hebben jullie trouwens de gordijntjes gezien :-), het zijn stukjes kant, zo schattig vind ik dat. Ik zou er bijna zelf willen wonen!

Bedankt voor jullie bezoekje, wens jullie allen een mooie kerst!
Liefs...


14 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

Wat een mooie kerstgedachte en..wat heb je het huis geweldig omgetoverd in een kersthuis..super..

Wens jou en je gezin fijne Kerstdagen..
Liefs en groetjes Ans

Anoniem zei

WAUW, wat is ie mooi zeg! Ik vind hem echt heel errug gaaf! Ook pap en mam zullen zeker in hun nopjes zijn met hun 'warme thuis' kaart.
Liefs Yvonne

Judith Slegers zei

Hoi Annerieke

wauw! Wat is die mooi geworden zeg, prachtig! Ik vind het erg leuk dat ik het resultaat heb gezien.
Nog veel plezier met je cadeau.

Groeten Judith

Wilma zei

Woooooow Annerieke,
Dit PRACHTIGE Thuis-Huis-Kerstkaartje staat als een HUIS ☺☺☺ met hele MOOIE gordijntjes.
FIJNE EN GEZELLIGE Kerstdagen en een GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013.
Liefs Wilma ☺☺☺

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd met de male Annerieke.
Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt voor je ouders.
ik vind de mal ook mooi maar wel heel erg duur maar dat zijn heel veel mallen.
Ik wacht nog wel een poosje maar mijn lijst wordt wel steeds langer plaats van korter hahahaha.

groetjes karin

Jopie zei

Schitterend dit kersthuis voor je ouders, zullen ze zeker blij mee zijn. Ik wens jullie ook fijne kerstdagen en een gezond 2013.
liefs van Jopie

Je@net zei

Prachtige tekst en wat en schitterend huisje heb je gemaakt. Ontzettend knap gedaan, Annerieke!

Bea zei

prachtig kersthuis heb je voor je ouders gemaakt Annerieke, wat een mooie tekst...

groetjes Bea.

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kersthuisje heb je gemaakt!! Prachtig versierd!!
Hele fijne Kerstdagen, Liefs, Marlies

PS nogmaals bedankt voor je digi!

Anoniem zei

Mooi hoor. Fijne kerst en tot gauw!
Margareth

Saskia Kreasas zei

Hoi,
wat een mooie kaart heb je gemaakt met de mal. Ik heb de mal ook en inderdaad als je er mee aan de slag gaat dan is het toch wel leuk.
fijne feestdagen.
Groetjes Saskia

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een geweldige kerstkaart zo mooi!
en dan die tekst!
helemaal toepasselijk!
Ook je kaartjes en stempelkaartjes hieronder vind ik helemaal geweldig!
Groetjes en voor jou en je familie hele fijne gelukkige dagen! van Daatje

Nelleke zei

Je zou maar echt in zo N huisje wonen...... Mooie kaart en ik wens je ook hele fijne dagen.
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

mooi gedaan