Pagina's

maandag 31 december 2012

Kerstcandy!

Dit bericht blijft bovenaan staan, nieuwe berichten staan onder dit bericht

Al bijna twee jaar draai ik nu mee in het blogwereldje. Nooit geweten dat het zo verslavend was. Hoe leuk is het niet om je passie te delen en dan bedoel ik niet het bloggen maar het creatief bezig zijn. Ik vind het geweldig! Als blijk van waardering wil ik deze zelfgebreide sjaal verloten. De kleur kunnen jullie zien, maar er zit ook nog een heel klein glittertje in. De lengte is ongeveer 1.80 m, dus je kunt hem lekker omslaan.

Vind je het leuk om mee te doen, dan heb ik nog een paar regeltjes.

  • Laat onder dit bericht een reactie achter.
  • Als je nog geen volger bent is het slim om volger te worden, want dan mis je niets van mijn leuke creaties ;-). Maar het is geen verplichting.
  • Als je meedoet, vermeld dan deze candy op je blog met een link naar mijn blog.
  • Als je geen blog hebt, maar wel eens reageert en graag mee wilt loten voor deze leuke sjaal, dan kun je ook je naam onder dit bericht achterlaten. 
  • Je kunt tot het einde van het jaar reageren.

Op 2 januari laat ik mijn jongste zoon een lootje trekken en maak ik de uitslag bekend.

9 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    De candy staat in de sidebar.
    Je sjaal is PRACHTIG.....toch mag je mijn lootje aan iemand anders geven.
    DANK JE WEL voor de LIEFDEVOLLE kerstwens in je PRACHTIGE header.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je deze mooie sjaal weggeft. Ik doe graag mee!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annerieke,

    Wat een mooie sjaal ik een prachtige kleur..ik doe graag mee en..zet je candy in mijn sidebar...

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke candy, mooie kleur is de sjaal.
    volger was ik al...
    Wens iedereen succes toe!!!

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sjaal, maar ik doe niet mee met de candy hoor, ik heb zelf precies zo een gebreid hahaha.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooooo wat een gave candy Annerieke ik vind hem super.
    dank je wel voor deze kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke candy Annerieke ! Weer eens wat anders dan knutselspullen.
    Gooi mijn naam maar in de hoge hoed.
    Ik volg je al een tijdje, dus ik zie je creaties vaak voorbij komen.
    Je candy staat in mijn sidebar.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb geen blog... Wat Nu
    Margareth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben geen volger maar stalker en vind dit een heel mooie kleur van het sjaaltje.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!