Pagina's

zaterdag 1 december 2012

Kerst...en nog eens kerst...

Zaterdag al weer, waar blijft de tijd? Ik ben bezig met van alles en nog wat, allemaal leuke dingen, maar de tijd gaat toch zo snel.
Laatst heb ik een label/tag gemaakt, in mijn favoriete bruin :-). Als basis heb ik kraftpapier gebruikt. De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en inkt. Jullie zien een ponsrand, een stukje kant, een stukje jute en een 3D plaatje. De tekst heb ik vorig jaar al gemaakt en kunnen jullie op deze pagina vinden.

Gisteren heb ik een workshop gevolgd bij CreaTijd. En wat heb ik een geweldig leuke dag gehad. Ik merk dat ik er ook echt uit ben, zit dan echt in "mijn creatieve wereld", heerlijk is dat.
's Morgens heeft Eefje van Stampin'Up! een leuke stempelworkshop gegeven. Het eindresultaat blijf ik jullie even schuldig, want ik moet de creatie nog afmaken. Denk toch dat ik te veel gekletst heb, het was ook zo gezellig!
's Middags heeft Monique van Creatijd iets leuks voor ons bedacht, een kersthanger maken met Decopatch.
Het resultaat is wel erg leuk geworden, dat zijn jullie vast wel met me eens?

Vanmiddag gaan we Sinterklaas vieren, spannend....ben benieuwd hoe iedereen zijn best weer heeft gedaan. Ik zal proberen niet vergeten om foto's te maken.

Bedankt weer voor jullie bezoekje, fijne dag nog!

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke en mooie creaties !
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige creaties Annerieke,vooral die tag vind ik schitterend.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

een gave kerst tag Annerieke.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een GEWELDIG MOOIE tag is dit.
Past PERFECT bij dat PRACHTIGE bruine kaartje van je ☺☺☺.
Je Decopatch hanger lijkt te glimlachen.....maar niet voor mij.....smaken verschillen.....gelukkig.
Een heel fijn Sinterklaasfeest toegewenst.
Liefs Wilma

Berlinde zei

Een prachtige tag en een heel leuke kersthanger Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Marjan zei

Prachtige creaties weer Annerieke.

Groetjes, Marjan

Sandra zei

Super mooie creaties heb je er weer opgezet zeg, vind dat bruin erg sjiek!!
Groetjes sandra

Je@net zei

Gave tag en wat een leuke kersthanger! Super, joh.
Fijn Sinterklaasweekend gewenst!

Anoniem zei

Hoi, ik vind dat je zo leuk schrijft. Je kunt zo een column krijgen bij Libelle of Margriet.
Gr. Margareth

Scrap en Kaartenfun zei

Wat een leuke tag heb je gemaakt Annerieke. Ik ben net ook met een kaart bezig en tussen het drogen van de lijm even bij jouw gekeken.
Je vorige twee kaartjes stralen gezelligheid uit. Vooral die ene met die pakjes vind ik zo leuk.
Gezellige groetjes maar weer en mochten we elkaar niet meer bloggen dan wens ik je gezellige feestdagen en een goed 2013. Maar eerst de Sint. Als jullie daar wat aan doen.
|Doeg Lida

Monique CreaTijd zei

Ik geniet middels je blog nog even na van jouw gezelschap. Wat ben je tijdens en erna nog heerlijk bezig geweest. Erg mooie creaties !

Monique CreaTijd zei

Ik hoop dat je het goedvindt, maar ik heb jouw creatie van de kerstvogel al op mijn blog gezet.