Pagina's

woensdag 26 december 2012

Kerstverrassingen...

Vandaag laat ik jullie een doosje vol verrassingen zien! Het doosje is beplakt met 2 soorten papier, alle randen zijn met inkt bewerkt. De bovenzijde heb ik bestempeld en ik heb een rand geponst. 
Een zelfgemaakte tekstlabel (hier te vinden) en een lintje om de verpakking dicht te strikken maken het compleet.

Ik heb toch leuke kerstverrassingen gehad...bij Kreja'Teja' heb ik de candy gewonnen, daar ben ik blij mee, want het is een geweldig mooi pakket. En morgen ben ik bij Nederlandse Kaarten Uitdaging designer voor 1 dag, met "mijn kersthuis". Zijn dit geen leuke verrassingen? Ik vind dat ik wel een enorme geluksvogel ben hoor!
Ik wil jullie ook bedanken voor de leuke reacties die jullie elke keer toch weer achterlaten, super om te lezen.
Nog een fijne kerstdag en tot de volgende keer!
Liefs...

9 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

Leuk hé die kerstverrassingen, dat had ik gisteren ook...
Maar wat super dat je de candy gewonnen hebt en designer voor 1 dag bent...je verpakking is ook weer heel mooi..

Liefs van Ans

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat geweldig dat je gastdesigner mag zijn, dat je weer een prijsje hebt gewonnen!
geweldig doosje heb je gemaakt!
Groetjes en nog fijne dagen van Daatje

Linda zei

Wat een leuk doosje en gefeliciteerd met je candy, altijd leuk toch om een prijsje te winnen
gr linda

KarinsArtScrap zei

prachtig Annerieke.


groetjes karin

Floor zei

Fijn, die verassingen! Een geluksvogel is anders, je maakt echt mooie kaarten/knutselwerken. Ook deze verpakking is zonde om open te maken ;)

-Floor

Nelleke zei

Leuk die verrassingen, daar kun je echt van genieten. Dit doosje is ook prachtig gemaakt. Knap hoor.
Groetjes, Nelleke

Berlinde zei

Wat een mooi doosje Annerieke, een heel leuk model!
Gefeliciteerd met je candy en dat je GD mag zijn!
Lieve groetjes, Berlinde

nicole zei

Wat leuk zulke verrassingen zeg! Gefeliciteerd ermee :)
En je verpakking is Superleuk!! Mooie kleur ook.
Groetjes Nicole

Anoniem zei

Wat leuk allemaal, zeker dat je geluk verwisselt met 'een gave hebben'.
Gr Margareth