Pagina's

maandag 10 december 2012

Winterse plaatjes...

Het is al weer een paar dagen geleden dat ik een kaart heb laten zien. De hoogste tijd dus weer! Voor deze kaart heb ik een digi gebruikt van Elizabeth O. Dulemba, een leuke sneeuwman. Ik heb hem met de Derwent Coloursoft potloden ingekleurd. De randen van het papier heb ik bewerkt met de papierdistresser en "Distress Ink, walnut stain". Achter het afdrukje zit een stukje verbandgaas. De tekst is zelf gemaakt en staat hier.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Alles met en over kleuren met Derwents. De opdracht is "kerst", niet zo moeilijk nu toch?

Deze doosjes heb ik samen met mijn vriendin gemaakt voor het 1 jarig bestaan van de autistensoos waar wij vrijwilliger zijn. We hebben er in totaal 50 gemaakt in verschillende kleuren. In het doosje zat een heel klein stress balletje.

Afgelopen zaterdag hebben we een wandeling gemaakt in de Oostvaardersplassen. Het is daar altijd erg mooi, maar met sneeuw nog 10 x mooier!
En kijk eens wat we daar zagen...
Zo dichtbij als het lijkt, stonden we niet hoor, we hebben een goed fototoestel ;-). Maar is hij niet geweldig? Ik kan dan wel uren blijven staan kijken, hebben we niet gedaan natuurlijk, het was toch een beetje frisjes.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

12 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Bedankt voor de tip Annerieke ,ik wist niet meer waar ik hem vandaan gehaald had.
Ik heb een link gemaakt naar jou blog bij beide creaties.
Nogmaals bedankt voor de mooie teksten. Hartelijke groet Elly

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik zie meerdere SCHITTERENDE winterse plaatjes. Je kerstkaartje en de foto.
Hebben jullie ook een stress-balletje gekregen voor het maken van al die doosjes?
Liefs Wilma ☺☺☺

marion zei

Wat prachtig, superleuk dat je meedoet bij Derwent en Prisma, liefs, Marion

Nelleke zei

Wat een mooi kaartje Annerieke, jij bent bezig geweest zeg, maar voor een goed doel. Dit soort initiatieven zijn fijn dat ze er zijn.
Ik kan me voorstellen dat je verrast was zaterdag.leuk dat je dit met ons wil delen.
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

mooi kaartje

Je@net zei

Wat is je blog mooi in die winterse sfeer, Anneriek, en wat een prachtige foto. Geweldig als je zo'n momentje mee mag maken, toch!
Mooi winters kaartje heb je gemaakt en wat een leuke doosjes!

KarinsArtScrap zei

prachtige kerstkaart Annerieke.
super leuke doosjes hebben jullie gemaakt.
en een prachtige foto.

groetjes karin

Floor zei

Wauw, wat een mooie kaart!
En echt een geweldige foto, het lijkt net alsof jullie 1 meter van het prachtige dier vandaan stonden...

-Floor

Berlinde zei

Een erg mooi kaartje Annerieke en leuke doosjes!
Die foto is prachtig!
Lieve groetjes, Berlinde

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart in een mooi design en wat een hoop werk hebben jullie gehad met alle doosjes! Wel een heel leuk idee.
Wat heb je ook een prachtig sfeervolle foto gemaakt, wat lijkt me dat mooi om zomaar een hert tegen te komen! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Sandra zei

Wat een superleuke kerstkaart zeg leuk zo in het rood!!!
Je cadeautjes zijn ook errug leuk!!!
n wat een prachtige foto zeg!
Groetjes Sandra