Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

Brrrrr, zo koud...

Zo, lekker weer bij de kachel. Het lijkt of ik vandaag niet warm kan worden. Eigenlijk moet ik maar in beweging blijven ;-)!
De kaart die ik laat zien is vrij eenvoudig. Het dessinpapier is al mooi van zichzelf, daar hoeft niet veel meer op. Daarom alleen twee ovalen met een zelfgemaakte bloem. Eronder nog wat swirls geplakt. Het hartje van de bloem is trouwens wel een kant en klaar bloemetje. Links boven bij de tekst heb ik nog twee rolletjes gemaakt, grappig effect geeft dat.

Afgelopen zaterdag heb ik een workshop gehad bij Eefje, zo gezellig en leuk was het! We hebben een mooie kaart gemaakt.
Het is een swingkaart geworden, met materialen van SU. Ziet er tof uit hè.
Fijne dag nog!

13 opmerkingen:

  1. Heel verschillend, maar allebei erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi je nieuwe kaartje, stijlvol.
    't was zaterdag heel gezellig en hele leuke kaarten zijn er gemaakt (ben het helemaal met je eens:)
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, de bovenste is qua kleur zo ontzettend mooi!!! Die materialen van SU matchen zo mooi, schitterende kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annerieke,
    Twee prachtige kaarten ,allebei anders..lief met het uiltje en bijpassend papier en de andere in Vintagestijl ook weer super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat prachtig Annerieke. Soms is juist eenvoudig zo mooi.
    En je kaart met SU materialen is ook leuk, ik vind het materiaal ook zo mooi.
    Hier is het ook koud, vooral in de hoek waar decomputer staat. Maar ens wat anders gaan doen.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creaties, die met de bloemen is super Annerieke,
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 Prachtige kaarten Annerieke, de vintagekaart vind ik ook zo mooi, heb nu ook een idee wat ik er mee kan doen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. was gezellig he, de jongens kaart van mijn blog kan je op mijn facebook zien, de andere nog niet want mijn schoonvader is pas 2 feb jarig en die heeft fb. dus die moet even wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Annerieke,
    Wat een leuke kaartjes,
    mooi gemaakt
    gezellig zo een knutseldag!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow 2 prachtige kaartjes Annerieke.
    dat uilenkaartje is zo lief.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaartjes Annerieke! Leuk die rolletjes papier op de bovenste en het onderste is een vrolijk kaartje, zo schattig dat uiltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee totaal verschillende kaarten, maar allebei heel tof!,
    Die rolletjes zijn idd heel leuk!!
    En die uil is echt grappig !
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Annerieke,
    wat een mooie kaart, de bovenste! Prachtiger kleuren. De onderste kaart is gewoon erg vrolijk en leuk!! Het model is gaaf zeg.
    En ja, de kou. Ik vind het altijd zo gek dat je er ook weer aan went. Het is nog net zo koud, maar ik voel het als minder koud, als ik naar buiten ga.
    Maar ja, binnen is het toch lekkerder...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!