Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

Drie keer dezelfde, maar net even anders...


Ja, ja, ik kon het toch niet laten, ben weer aan het stempelen geweest. Ik heb het al vaker gezegd, maar wat is dit toch ontzettend leuk om te doen. Je begint op een leeg stukje papier en dan...krijg je uiteindelijk dit. Je ziet je kaart "groeien" en uiteindelijk "bloeien" ;-)!
Zoals jullie weten zit ik nog midden in mijn "experimenteerfase", dus ik kijk regelmatig op andere blogs. Dit soort kaartjes kwam ik tegen bij Bits & Pieces, ik zou zeggen, ga daar echt eens kijken, wat een mooie bijzondere kaarten!
Het formaat is 10 x 10 cm., net even iets kleiner dan normaal. Nu kan ik natuurlijk gaan schrijven over "normaal", want was is nu  "normaal"? Maar dat ga ik niet doen, dat bespaar ik jullie ;-).
Met deze serie wil ik meedoen aan de challenge bij Elke Kaart Een Feestje. De opdracht is om een serie kaartjes te maken, 10 x 10 cm. clean and simple. Ik heb getwijfeld of ik mee zou doen, maar ja, ik roep altijd "gewoon doen", dus dat doe ik dan ook.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn stempelwerk vinden, lees het graag! Vanmiddag ga ik naar een workshop bij Eefje, van Stampin and more with Eefje. Het gaat vast leuk en gezellig worden, jullie horen nog van mij hoe het was. Ook kom ik nog wel een bezoekje brengen bij jullie, maar dat zal in de loop van het weekend worden.
Gezellig weekend allemaal!

28 opmerkingen:

Brenda zei

Wat een prachtige serie kaartjes heb je gemaakt Annerieke! Echt ontzettend mooi:) Bedankt voor het meedoen bij EKEF en nog een fijn weekend verder. Veel plezier met je stempelworkshop vanmiddag maar dat zal wel lukken. Groetjes,Brenda

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Ik zag de foto en ik dacht die zijn zeker voor de Challenge van EKEF en..wat zijn ze super leuk..dat stempelen lijkt me ook erg leuk...

Liefs van Ans

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ik had ook met als Ans door dat ze voor EKEF waren. Heel mooi gedaan. Ziet er prachtig uit. Mooie stempel en leuk in de verschillende kleuren.
Groetjes Saskia

martina's kaartjes zei

deze zijn echt wel heel erg leuk ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Je@net zei

Wauw, wat een prachtige serie kaartjes, Annerieke!
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje. En natuurlijk veel plezier vanmiddag met de stempelworkshop!

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor Annerieke, super trio.
gr. Liesbeth

Marjan zei

Die zijn mooi Annerieke !!!
Groetjes, Marjan

Evelien zei

Wat doe je dat mooi zeg, zo met die stempels!
Helemaal super. Ik doe het je niet na!

Veel plezier nog met hobbyen.

Groetjes Evelien

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt,
je stempelkaartjes vind ik helemaal toppie!
Zelf ben ik ook een beetje in de ban van het stempelen,
zo mooi het resultaat te zien he!
Groetjes van Daatje

Berlinde zei

Wat zijn die mooi Annerieke, erg leuk gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Berlinde zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Linda zei

Wauw wat een gave kaartjes, heel mooi gedaan
gr linda

KarinsArtScrap zei

prachtige kaarten Annerieke heel erg mooi.

groetjes karin

Christine zei

Prachtig, volledig mijn ding!!
Liefs
Christine

Dora zei

deze kaarten zijn erg mooi gemaakt. mooi van kleur en stempel. prachtig!!!
groetjes

Claudia zei

Onwijs mooie kaartjes
Bedankt voor het meedoen bij EKEF!
Groetjes Claudia

Wilma zei

Gewoon niet normaal.....maar wel een SUPER FANTASTISCHE serie kaartjes.
Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

Annette zei

Wauw Annerieke, wat kleur kan doen en je een ander kaartje geeft!Helemaal leuk hoe je het gemaakt hebt.
Fijn weekend verder!
xoxo Annette

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een leuke kaartjes! Helemaal top! Ben benieuwd hoe de workshop was. Ik ga aanstaande zaterdag naar een workshop van Stampin 'up.
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Dat ziet er mooi uit!
Stempelen is helemaal jouw gave.
Groet, Margareth

Marlies zei

Hele mooie chique kaartjes! Wat een mooi effect met het stempelen, heel stijlvol! groetjes, Marlies

Janny zei

Experiteren of niet is dat niet met iedere stempel kaart die je maakt. Het is toch leuk iedere keer weer iets nieuw uit te proberen. Tenminste dat is wat ik er zo leuk aan vind. Maar terug naar je kaartjes ik vind ze erg goed en leuk geworden. De challenge waard. Groetjes Janny

Look around the corner zei

Wow wat een mooie dingen maak jij zeg. Leuk je gevonden te hebben, ik vond het ook erg leuk gisteren.

gr Eveline

nicole zei

Schitterende kaartjes !!
Knap hoe je met kleur de sfeer van de tekst heb weten weer te geven!
Groetjesssss

Monique CreaTijd zei

Ik vind ze in 1 woord prachtig !!

Yvonne van Bruggen zei

Een hele mooie serie kaartjes! Leuk dat je meedoet bij EKEF!
Groetjes, Yvonne

* √úla * zei

Wauw, wat zijn jouw kaartjes mooi in deze kleuren, Annerieke!
Leuk gestempeld.
Bedankt dat je meedoet bij EKEF!
Groetjes, Ula

anja zei

oef deze zijn ook al zo mooi.
bedankt voor het meedoen aan EKEF
gr Anja DT-EKEF