Pagina's

maandag 28 januari 2013

Gewoon even een kadoverpakking...

Het is al een poosje geleden dat ik een kadoverpakking heb laten zien. Dat wil niet zeggen dat ik ze niet maak hoor, want daar zijn ze veel te leuk voor.
Voor dit doosje heb ik lekker frisse kleuren gebruikt. Alle randen van het papier zijn beïnkt met Distress Ink walnut stain, dat voegt altijd net iets extra´s toe, vind ik zelf.
Voor de foto heb ik er waxinelichtjes ingedaan, maar er kan natuurlijk van alles in. Tenminste...als het niet te groot is ;-).

Wat hebben jullie veel leuke reacties achter gelaten bij mijn vorige kaart, heel erg bedankt!
Om op de platen van de Cuttlebug terug te komen, er zaten toch echt scheuren in hoor, maar die had ik dicht gesmeerd met pindakaas, dus die kon je op de foto niet meer zien.

Tot gauw weer!

20 opmerkingen:

  1. oh die is leuk.......

    Mijn dingen maak ik inderdaad met de cricut.:) geweldig aparaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, die doosjes, lekker fel van kleur. Je maakt ook iedere keer wat anders.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk doosje Annerieke, je kunt er van alles in doen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, buiten de sneeuw weg, maar hier op je blog ook. Mooie foto!
    En wat een leuke verpakking, Annerieke, dat maakt geven en krijgen meteen een stuk leuker. Bij de challenge van Een Hoop Inspiratie willen ze deze week graag een verpakking zien. Kan dit mooie doosje mooi aan mee doen, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annerieke,
    Wat een vrolijke cadeauverpakking is dit...mooie bloem heb je gemaakt..supersss..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annerieke,
    Wat een LIEF klein doosje is dit met, als ik me niet vergis, bloemetjes van Crealies. Je kan nog tot eind van de maand met de challenge meedoen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd mooi zo'n leuk doosje en zo plezant om te maken en te geven! Mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi doosje Annerieke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk hoor, in heerlijke kleur!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke bloem, leuke kleur, gewoon een schattig doosje.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annerieke,
    het eerste wat ik zag is de verandering van je bloglay-out. Mooi, we gaan de goeie kant op....
    Je verpakking is erg mooi en leuk! Voor van alles geschikt.
    En Jeanet heeft gelijk....kijk maar eens bij EHI.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke kado verpakking annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk doosje zeg!
    Echt vrolijke kleuren super!

    Groetjes evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke doosjes je kan ze inderdaad met van alles en nog wat vullen. Mooie kleurtjes. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Noem het maar gewoon, ik vind het een schitterend resultaat!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie verpakking en ook een heel leuk idee! Altijd makkelijk om in huis te hebben! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Annerieke,
    leuk dit doosje, ook altijd leuk om te maken
    je hebt mooie kleurtjes gebruikt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is ie leuk!!!
    En zo fijn dat je em voor verschillende doeleinden kan gebruiken!!
    Maar ik vind hem zo in het roze heel mooi!!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!