Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Heel goed kijken...

Vandaag een mannenkaart. Deze stempel is er 1 van 3 autostempels die ik op de KreaDoe heb aangeschaft. Ik heb hem gestempeld met witte inkt, de randen van het papier zijn ook bewerkt met witte inkt. De tekst is er eentje van mezelf en staat hier.

Toch is er iets "anders" aan de stempel, je moet heel goed kijken, ik ben benieuwd wie van jullie het ook opvalt. Zelf merkte ik het ook pas op na het afdrukken.

Bedankt voor het langskomen, goed weekend nog verder!

15 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een gaaf papier heb je hier voor gebruikt, schitterende stoere kaart!!!

Groetjes Tinie

Marjan zei

Wat een leuke stoere kaart zeg !!
Is het soms het kenteken dat in spiegelbeeld staat ??

Groetjes, Marjan

nicole zei

Wauw stoere kaart!!
Mooi papier zeg!!
Groetjes Nicole

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

Prachtige, stoere mannenkaart heb je gemaakt..ik vind je achtergrond ook erg mooi...

Liefs van Ans

Berlinde zei

Een toffe mannenkaart Annerieke, heel mooi papier heb je gebruikt!
Lieve groetjes, Berlinde

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, en je stempel is echt gaaf!
liefs Rachel

KarinsArtScrap zei

ik vind het wel een gave kaart maar ik zie niet wat je bedoeld Annerieke.

groetjes karin

Linda zei

Wat een gaaf kaartje, is het nummerbord soms in spiegelbeeld?
gr Linda

Nelleke zei

Schitterende kaart, wat heb ik goede herinneringen aan die auto!! Ik probeer geen reacties te lezen eer ik zelf ik schrijf, ik denk na goed kijken dat het kenteken in spiegelbeeld staat.
Groetjs, Nelleke

Christine zei

Heel toffe, geslaagde kaart! Het papier is super!!
Liefs
Christine

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
ik heb je naam al een paar keer gezien ivm gewonnen challenges/prijzen en toen ik gisteren bij Nelleke was vertelde ze wat voor mooie dingen jij maakt. Dat wekt natuurlijk mijn nieuwsgierigheid. Ik volg heel veel mensen en doe er ook inspiratie op. Dus ik ben bij jou komen kijken en ook volger geworden!
Deze kaart is erg leuk!! En ik zie dat je eigen digi's hebt! Wat supermooi en lief dat we ze mogen gebruiken op onze creaties!
Groetjes en uiteraard ook welkom bij mij!
GerJanne

Helen zei

Hoi Annerieke, wat een stoere gave mannenkaart. Ik zag meteen dat het kenteken in spiegelbeeld stond (hoort ook wel een beetje bij mijn werk om foutjes in tekst/foto's eruit te halen), maar een kniesoor die daarop let met zo'n leuke kaart. Nog de beste wensen voor een gezellig en creatief 2013. Groetjes, Helen

Je@net zei

Vind het een super leuke en stoere mannenkaart, Annerieke!

Grietje Jansen zei

Hallo,

Een erg leuke autostempel.
En een mooie kaart voor een man.
Bedoelde je iets anders aan de autostempel, of de tekststempel?
Van de auto hebben anderen al aangegeven wat er eigenlijk fout aan is, de digi heb je aan de lange kanten nog een "hapje" uit gedaan.

Grietje

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een STOERE mannenkaart is dit met heel MOOI achtergrond papier.
Het "anders" heb ik niet kunnen vinden.
Liefs Wilma ☺☺☺