Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

Het is nog winter...

Deze kaart kan ik nu nog laten zien, want de sneeuw dwarrelt hier weer naar beneden. Voorlopig de laatste sneeuw, althans, in ieder geval voor een week of zo. Er kan nog kou genoeg komen natuurlijk. Maar ik blijf gewoon heel veel denken dat het wat zachter weer wordt en als je dat maar lang genoeg doet, dan komt de lente vanzelf. Ach, als je er zelf maar in gelooft ;-)!

Bovenstaande kaart is een probeersel, erg goed gelukt, vind ik zelf. Verschillende kleuren Distress Ink gebruikt en stempels van een takje en een sneeuwvlokjesachtergrond. Het sneeuwlandschap heb ik gemaakt door een randje van een post-it blaadje golvend af te knippen en dan het blaadje als sjabloon voor de sneeuwrand te gebruiken. De tekst is gestempeld op een stansje en vastgeknoopt met twine.

In de winter probeer ik de vogels in de tuin altijd wat extra's te geven.
Herkennen jullie de platen? Het zijn oude B platen van de Cuttlebug. Daarop heb ik pindakaas met paneermeel gesmeerd. En smullen doen de vogels ervan!

Leuk dat jullie weer even langs kwamen, fijn weekend allemaal!

24 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Mooie kaart, leuk dat winters en die stempel is erg goed gelukt..
Lekker smullen voor de vogels, ze zijn dol op pindakaas..

Liefs van Ans

Evelien zei

Nou het probeersel is zeker goed gelukt! Super mooi! Wat een goed idee om die oude platen te gebruiken.Allemaal hergebruik:)

Groetjes Evelien

nicole zei

Zo mag je wel vaker dingen proberen wat gaaf zeg!!!
Echt heel mooi geworden.
Ja de vogels verdienen wel watr extra's , bij ons zijn ze ook gek op de pindakaas :)
Groetjesssss

Marjan zei

Hier is het net opgehouden met sneeuwen. Mijn dochters zijn aan het schaatsen en ik ga straks met mijn man en buren warme chocomel en glühwein uitdelen op het ijs.
De laatste dag dat het kan, dus we nemen het er nog even van.
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg !!
Die B-platen komen zo toch weer van pas ondanks dat ze eigenlijk al afgeschreven waren haha.
De vogels zullen je dankbaar zijn.
Ik strooi hier ook wat extra broodkruimels nu er sneeuw ligt.
Kleine beetjes tegelijk, anders hebben we zo weer muizen ook hier !! Brrrr...

Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagde kaart ! en je oude b platen zien er eigenlijk nog wel ok uit, vind ik, de mijne is er erger aan toe, maar ik blijf hem er doordraaien tot ie helemaal de ziel geeft ! =)
grtjs, martina
x

Linda zei

wauw echt heel mooi gedaan
gr linda

Janny zei

Ja daar kan je ze nog voor gebruiken. Ik baal altijd als ik zie dat ze alweer kromtrekken terwijl ik toch op alle hoeken en plekken van de platen de snijmal leg. Wat je kaart betreft die is echt heel mooi geworden. Groetjes Janny

Wilma zei

Woooooooow Annerieke.....wat een GIGA FANTASTISCH kaartje is dit ☺☺☺. Wat is dat een MOOIE stempel die je hebt gebruikt.
Enneh.....wie wat bewaart heeft wat voor de vogeltjes ☺☺☺.
Hier dwarrelt ook af en toe wat sneeuw naar beneden.
Fijn weekend en liefs Wilma

Tinie zei

Wauw wat vind ik dit gaaf zeg!!! Super kaart, helemaal top!!!

Groetjes Tinie

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Annerieke.
Van mij mag de dooi snel in gaan vallen. Ik ben een zomermens en heb voorlopig weer genoeg sneeuw gezien voor de komende jááren!

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik ging er van uit dat het 1 stempel was die je meerdere keren en met meerdere kleuren had gestempeld.
Hoe dan ook.....ik vind het een SUPER FANTASTISCH kaartje.....en zeker als dit een probeersel is ☺☺☺
Liefs Wilma

Nelleke zei

Ik zie bij jou ook altijd verschillende kaarten voorbij komen omdat je van alles uitprobeert. Ook deze kaart is weer prachtig geworden. En ja de vogels lusten wel wat extra, we genieten van de vogels als ze aan het eten zijn vanaf de keuken, zo leuk!
Groetjes, Nelleke

Christine zei

Goed geslaagd Annerieke en zo leuk om te doen! Prachtig landschapjee heb je gecreeerd en heel lief dat jij zo goed voor de vogeltjes zorgt!
Liefs
Christine

Annette zei

Ik hang ook altijd pindakaas potten neer! Dat vinden ze heerlijk! Prachtig kaartje!
XoxoAnnette

Bea zei

prachtig kaartje Annerieke, de vogeltjes zullen smullen...

groetjes Bea.

GerJanne zei

Wat een schitterede kaart Annerieke! Heel erg mooie kleuren en ja dat voorjaar komt vanzelf, hoef je niet eens in te geloven!
De vogels hebben het goed bij jou! Als e wisten wat de meeste mensen deden met die platen zouden ze vast niet rustig zitten snoepen van de pindakaas!
Groetjes,
GerJanne

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart en wat zullen de vogels genieten van je creativiteit.
Groetjes Saskia

Marlies zei

Wauw wat een mooie chique kaart!! Super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies x

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Annerieke.

waren je platen kapot zien er toch nog goed uit.
maar wel een leuk idee.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
deze kaart vind ik geweldig!
Heeft zo een mooie uitstraling!
Knap gedaan!
leuk idee dat vogelvoer op die platen!
Hiert is de sneeuw al bijna weer verdwenen, gisteren heeft het best nog gesneeuwd maar de temperatuur is nu zo hoog dat de sneeuw zomaar verdwijnt,
krijg toch wel zin in het voorjaar...
maar ja....
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

wauw, wat een gave kaart zeg. Echt heel errug mooi en geslaagd! Ook je nieuwe banner ziet er weer mooi uit :-)
Liefs Yvonne

Dora zei

ik vind je kaart schitterend gemaakt. prachtige kleuren en de achtergrond is schitterend!!
echt heel erg mooi!!
hier is nu de sneeuw wel weg...bij jullie vast nu ook.
groetjes

Berlinde zei

Prachtig kaartje Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Dit is een hele mooie kaart.

Liefs Riet.