Pagina's

donderdag 17 januari 2013

Kaarten voor kanjers...

Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn vorige kaart, ik word daar blij van, dank jullie wel daarvoor!
Om te laten zien dat ik niet alleen met stempels en inkt aan het spelen ben laat ik jullie vandaag weer "gewone" kaarten zien. Bovenstaande kaart is gemaakt voor een jongen, daarvoor heb ik papier met auto's gebruikt en tandwielen. De Eend (met kenteken in spiegelbeeld :-)! ) afgedrukt, uitgeknipt en iets verhoogd opgeplakt.
En dit schatje is voor een meisje natuurlijk. Plaatje van internet gehaald en ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Lekker veel roze gebruikt. Veel roze.....bijna alleen maar :-).
De tekstlabeltjes zijn zelf gemaakt en kunnen jullie vinden op de speciale pagina's, deze staan linksboven in de zijbalk.

En dan wil ik nog iets vertellen, ik durf het bijna niet te zeggen...maar ik heb weer iets gewonnen! Bij de challenge van Marianne Design ben ik in de prijzen gevallen, super hè!
Fijne avond nog, tot de volgende keer.



16 opmerkingen:

Bea zei

Leuke kaarten Annerieke, mooi voor een jongen en een meisje en proficiat met je gewonnen prijs....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat heb je 2 leuke kaarten gemaakt, stoer voor een jongen en..wat een schattig rose kaartje..
gefeliciteerd met je prijs ..wat heb je gewonnen ???

Liefs van Ans

Saskia Kreasas zei

Wat een stoer en wat een lief kaartje. Leuk gedaan.
Groetjes Saskia

Christine zei

Mooi, mooi Annerieke! Zo leuk is Kitty geworden, een echt meisjesding!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

2 prachtige en stoer kaartjes Annerieke.
ja ik zag het al staan van harte gefeliciteerd, is toch helemaal geweldig.

groetjes karin

Mariëtte zei

Gefeliciteerd met je prijs. Leuk! Wat een gezellige kaarten heb je gemaakt. Daar zullen de ontvangers blij mee zijn! groetjes Mariëtte

ALIX zei

Proficiat hoor, en super kaartjes hier! De vorige, "smile"vind ik dus oop heel goed gedaan!
Gr Alix

Berlinde zei

Prachtige kaartjes Annerieke en gefeliciteerd met je prijs, leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

nicole zei

Altijd leuk prijsjes winnen :) gefeliciteerd!!
Wat een leuke kaartjes zijnet geworden zeg! Leuk idee van hello Kitty!
Groetjessss

Je@net zei

Een hele stoere en een hele lieve kaart, allebei erg leuk gedaan, Annerieke. En gefeliciteerd met je prijs!

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat heb je een leuke kaarten gemaakt! Goed over nagedacht, dat kun je zo wel zien.
Gefeliciteerd met je prijs bij MD! En dat van dat nummerbord...ik vind het nog steeds apart dat er een stempel is van deze eend, maar dat komt omdat ik een kaartje voor mijn dochter maakte met een plaatje van Internet en dat leek er zo op! En die stond volgens mij in spiegelbeeld, de hele Eend bedoel ik...
Groetjes,
GerJanne

Nelleke zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt, je kaart was ook super. Deze twee ook. Toevallig heb ik gisteren ook een Hello Kitty's kaart gemaakt uit een boekje. Zo lief.
Je houdt denk ik ook van afwisseling gezien de kaarten die je hebt geplaatst. Er is ook zoveel moois.......
Groetjes, Nelleke

Monique - Mienokje zei

Het is iedere keer weer genieten van je kaarten en dat je bij Marianne gewonnen hebt, was daarom niet zo raar hoor ;-)
Groetjes, Mienokje

jolanda zei

mooie kaartjes

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Een STOERE kaart en een LIEF kaartje.
En met die prijs kun jij weer MOOI aan de slag.....Van ♥-e Gefeliciteerd.
Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

Dora zei

leuke kaarten gemaakt.
via die challenge kom ik even bij je kijken...was benieuwd. erg mooie kaart voor die challenge gemaakt.
gefeliciteerd met je prijs.
groetjes