Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Leuk eenvoudig...

Wat ligt er veel sneeuw en als ik naar de radio luister heb ik zo te doen met de mensen die de weg op moeten, zo veel files. Ik geniet van het uitzicht uit mijn raam, sneeuwvlokjes die naar beneden dwarrelen en vogeltjes die druk in de weer zijn. Veel verschillende soorten vogeltjes die voorbij vliegen, kwetteren, een stukje brood pikken, aan de vetbollen hangen en water uit ons vijvertje drinken. Een feestje om naar te kijken!

De kaart van vandaag, een CAS (clean and simple) kaart. De basis is crèmekleurig. Op de stempel met stippen heb ik 3 verschillende kleuren Distress Ink aangebracht, daar water overheen gesprayd en afgedrukt. Daardoor lopen de kleuren mooi in elkaar over. Ook de tekststempel heb ik bewerkt met 3 kleuren inkt, maar er geen water overheen gesprayd, want ik had bedacht dat hij dan wat minder goed leesbaar zou zijn. Ik weet niet of dit zo is, heb het niet uitgeprobeerd :-).
De bloem en de vlinder zijn ook stempels, maar die zijn iets verhoogd opgeplakt.
Als ik de kaart zo terug zie, dan denk ik, wat eenvoudig...maar ik begin er aan te wennen, vind hem toch zelf wel erg leuk.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan challenge #12 bij Mi Cas es su Cas, "alles mag".
Bedankt voor jullie bezoekje en tot gauw!

23 opmerkingen:

Linda zei

Wat leuk gedaan, ik vind dit altijd hele moeilijke kaartjes om te maken
gr linda

Janny zei

Mooie kaart en hele mooie kleuren. Ik hou wel van dit soort kaarten. Heerlijk rustig. En wat de sneeuw betreft er ligt hier bijna 20 cm. Gevolg geen tram dus werk ik thuis. Nu even een verplichte pauze want ook het netwerk kan niet zoveel thuiswerkers aan. Groetjes Janny

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

Prachtig, simpel kaartje,mooie kleurtjes...

Liefs van Ans

Rachel zei

Eenvoud siert......
Wat een leuk kaartje!
groetjes Rachel

Bea zei

Mooi eenvoudig kaartje, hier bij ons sneeuwt het nog niet, het ia alleen erg koud en een gure wind...

groetjes Bea.

Charlotte zei

Een hele mooie kaart Annerieke! De kleuren zijn prachtig. Lekker zomers, kan ik me aan verwarmen ;)
Groetjes,
Charlotte

nicole zei

Ja ik vind hem heeel mooi! Lekker vrolijke kleurtjes heb je gebruikt!
Ik ga toch ook eens proberen om zulk soort kaartjes te maken, lijkt me nog niet meevallen....
Geniet van je uitzicht
Groetjesssss

Tinie zei

Wowww wat een bijzondere mooie kaart, echt geweldig!!!

Groetjes Tinie

Nelleke zei

Volgens mij een echte CAS kaart. Leuk. Dat is ook een idee om eerst de ondergrond te maken en dan te sprayen. Ook maar eens proberen toch.
Hier ligt een klein laagje sneeuw, ik had wat voor de vogels neergelegd, helaas de kat zat er net al bij..... Die rover.
Groetjes, Nelleke

Je@net zei

Wat mooi gedaan, Annerieke, een prachtig kaartje zo!

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ook ik zou wel kunnen wennen aan zo'n MOOI Cas-kaartje. Wat wil je.....een vlinder, een bloem en een glimlach en mijn dag kan niet meer stuk.
T'is MOOI buiten.....ik blijf HEERLIJK binnen ☺☺☺.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

super leuke kaart Annerieke.

groetjes karin

Bianca van Noort zei

Leuk gedaan....... Leuk dat je meedoet bij MCSC, groetjes Bianca

Christine zei

Prachtig kaartje Annerieke!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Een vrolijk kaartje, leuk!
Liefs Yvonne

Berlinde zei

Een heel mooi CAS kaartje Annerieke!!
Lieve groetjes, Berlinde

Sientje zei

Leuk hoe je de bubbeltjes plastic stempel hebt gebruikt. Heel erg vrolijk. Bedankt dat je meedoet bij MCSC

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een mooie kleuren heb je op je kaart gebruikt! Ik hou ook erg van dit soort kaarten, maar een iets vollere vind ik ook leuk, ach zo heeft elke kaart zijn charme! Ten minste dat vind ik. De stempelrondjes op je kaart zijn heel mooi.
Ach, sowieso een heel mooi kaartje!
GerJanne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een geweldig mooi kaartje in alle eenvoud!
Ja heerlijk dit weertje,
alleen je moet niet teveel op de weg zijn!
mijn man is nu aan het werk, er zijn best veel pechgevalletjes, met name accuus laten het nu afweten,
dus het is best koud voor hem!
Groetjes van Daatje

Annette zei

Prachtig kaartje!
xoxoAnnette

Yvonne van Bruggen zei

Mooie kleuren heeft je CAS kaartje!
Leuk dat je meedoet bij MCSC!
Groetjes, Yvonne

Marlieke zei

Ik vind deze kaart heel mooi! Ik heb zelf die stempel ook, bedankt voor de tip over hoe je hem zo leuk kunt gebruiken. Fijn dat je meedoet bij MCSC.

Ellen zei

Leuke vrolijke CAS-kaart!
Bedankt voor je deelname aan MCSC.
Groetjes Ellen