Pagina's

maandag 7 januari 2013

Mijn eerste uitdaging...

Jullie denken misschien wel, eerste uitdaging? Deze kaart is een persoonlijke uitdaging voor mij, de eerste dit jaar. Ten eerste werk ik niet veel met wit en ten tweede wilde ik de kaart helemaal in wit maken. Alleen het 3D plaatje heeft kleur. Ik heb wel een beetje gesmokkeld...voor een klein beetje kleur heb ik Distress Ink tattered rose gebruikt. De achtergrond is een stukje vellum (wie wat bewaart heeft wat!) dat geembost is. De borderrand heb ik be├»nkt in de mal, dan krijg je dit mooie effect. Verder heb ik nog een stukje lint gebruikt en een pareltje in het midden van de bloem.

Wat waren jullie opmerkzaam zeg!
Inderdaad, het kenteken is in spiegelbeeld. Wel een beetje raar...of ligt dat aan mij ;-)? En ik heb de stempel toch echt niet verkeerd om gebruikt hoor, hihi.

Leuk dat jullie weer langskomen, bedankt voor de reacties!

17 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

WOW...wat een prachtig kaartje is dit..mooi in het wit, met dat kleine beetje kleur en het plaatje maakt het helemaal AF..

Liefs van Ans

Nelleke zei

Mooi om je zelf uit te dagen, voor we het weten blijf je in dezelfde dingen hangen. Daar is ook niets mis mee, maar iets anders zoals jij laat zien is ook heel erg leuk.
Wit, ja ik wil het ook nog steeds eens proberen, dus wie weet.....
Groetjes, Nelleke

Anneke klerks zei

wat een super mooi kaartje!!!
liefs anneke

jolanda zei

mooi kaartje

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat je zegt: uitdaging. Ik ben vanmorgen ook bezig geweest met alleen wit. Wat valt dat tegen, het lukte van geen kanten!
Jouw kaart is supermooi geworden en juist dat inkt maakt het nog sjieker!
Groetjes,
GerJanne

Wilma zei

GE-WEL-DIG wat een BJOETIE is dit Annerieke. Ik daag je uit om meer van dit soort SCHITTERENDE kaartjes te maken. Net genoeg kleur op de kaart en in het 3d-plaatje.
Liefs Wilma ☺☺☺

nicole zei

Leuk hoor om jezelf uit te dagen, en volgens mij is dat goed gelukt, vind het een heel mooi kaartje
Mooi met die kleur inkt erbij.
Groetjesssssss

Bea zei

Vind het een supermooie kaart Annerieke, dat kleine beetje kleur maakt de kaart juist prachtig..

groetjes Bea.

Je@net zei

Wat een prachtig en stijlvol kaartje, Annerieke, erg mooi gedaan!

Grietje Jansen zei

Ik vind je kaart supergeslaagd!!!

Grietje

Christine zei

Dat kleurtje erbij vind ik supermooi! Het ziet er wit uit en toch krijg je een bijzonder effect. Mijn complimenten Annerieke!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Annerieke.
ja je kunt het niet laten om een beetje kleur bij tegebruiken hahaha.

groetjes karin

Sandra zei

Wauw erg gaaf en heel erg sjiek zo in het wit, je bent geslaagd voor je uitdaging hoor!
Groetjes Sandra

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Annerieke, mooi met die zachte tint inkt erbij!
Lieve groetjes, Berlinde

Marlies zei

Wauw wat een mooie kaart! Heel chique en elegant in het wit en wat een mooie achtergrond! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
mooi kaartje, is best moeilijk om een kaartje bijna in het wit te maken!
Het is je heel goed gelukt!
het kaartje hieronder vind ik ook erg mooi en ik had het ook gezien het spiegelbeeld kenteken....
heb je ook crackle medium gebruikt voor de achtergrond?
Groetjes van Daatje

Daatje zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.