Pagina's

donderdag 24 januari 2013

Nog geen Valentijn...

Vandaag laat ik jullie een kaart met harten zien. En nee...het is nog niet voor Valentijn, maar voor een trouwdag. Maar dat hebben jullie nu inmiddels vast wel gelezen op de tekstlabel :-).
De witte hartjes heb ik gestempeld met watermerk inkt, poeder erover en verwarmd met de heattool. Voor de achtergrond met cirkels heb ik een embossingsjabloon gebruikt en ben er met Distress Ink spun sugar over heen gegaan. Verder heb ik nog een bloem gemaakt en een stukje kant gebruikt.
Deze kaart is van alles wat, en gestempeld, en stansen en dessinpapier gebruikt. Als ik zou moeten kiezen tussen stempelen en andere technieken zou ik het niet weten hoor, vind zo veel leuk. Ik heb het dus ook gewoon gecombineerd, kan makkelijk toch?

Vanmorgen las ik dat ik met mijn serie kaartjes van zaterdag in de top 3 ben beland bij EKEF, is dat niet super? Er waren veel mooie inzendingen, dus jullie begrijpen dat ik erg trots ben op mijn top 3 plek!

Bedankt weer voor jullie bezoekje!
Groetjes.......


16 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie gave kaart en je stippeltjes doen het heel mooi :-) Het geeft wel een grappig effect zo die randjes met embossingpoeder.
Gefeliciteerd met je plekje in de top 3. Top hoor want er waren héél veel inzendingen.

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
WOW..supermooi rose trouwkaart, leuk verschillende technieken weer gebruikt..en ik zag inderdaad bij EKEF je mooie kaartjes in de Top 3 staan, gefeliciteerd..

Liefs van Ans

Tinie zei

Gefeliciteerd met je top 3!! En wauw wat is dit gaaf zeg, super gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Bea zei

Gefeliciteerd met je top 3 plaats, de kaartjes vond ik erg mooi en die je nu inelkaar gefreubeld hebt ziet er ook prachtig uit Annerieke.....

groetjes Bea.

Je@net zei

Wat een mooi kaartje is dit ook weer, Annerieke. En gefeliciteerd met je top 3 notering, super goed!

Liesbeth zei

Gefeliciteerd Annerieke, en deze is ook weer prachtig.
gr. Liesbeth

Christine zei

Mooie kaart en gefeliciteerd met je top 3- plaats!
Liefs
Christine

Wilma zei

Wat een LIEF kaartje is dit Annerieke voor een getrouwd stel.
Enneh.....als je niet kunt kiezen.....kun je afwisselen of alles tegelijkertijd ☺☺☺.....als het maar LEUK blijft toch?
Van ♥-e Gefeliciteerd met het behalen van je TOP 3 plekje.
Liefs Wilma

Janny zei

Wat leuk allereerst gefeliciteerd met je tot 3 behaalde plaats. Het is altijd dubbel leuk als je gekozen ben,
En wat deze kaart betreft die vind ik erg mooi en stijlvol geworden. Stevig en toch ook zacht. Erg mooi Groetjes Janny

Adriana zei

Gefeliciteerd met je top 3 plekkie. Het is ook een prachtig setje kaarten!
Deze kaart is ook erg leuk en ik zal mijn embossingsjablonen ook eens opzoeken...

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een lief kaartje is dit!! Zo mooi roze en romantisch!
En gefeliciteerd met je top 3 plek. Super, zeg! En dat met 60 inzendingen! Dat moet goed voelen!!
Groetjes,
GerJanne

nicole zei

Wauw derde, super zeg!!
En dit kaartje is ook weer mooi, heel lief met die hartjes zo!, mooi gedaan.
Groetjesssss

Nelleke zei

Wat leuk dat je derde bent geworden. Goed van je zeg!
Deze kaart is ook prachtig. Hartjes kunnen voor Valentijn maar ook voor een trouwdag, want voor het laatste stuur je gauwer een kaart als de eerste.
Groetjes, Nelleke

Berlinde zei

Een supermooi kaartje Annerieke, leuke kleuren en gefeliciteerd met je top-3 plaatsje!
Lieve groetjes, Berlinde

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuk dat je in de top 3 ben belandt!
Dit kaartje vind ik ook weer erg mooi!
mooie tinten rose!
Groetjes van daatje

KarinsArtScrap zei

een lief en mooie kaart Annerieke.

groetjes karin