Pagina's

woensdag 2 januari 2013

Uitslag candy!

Zoals beloofd maak ik vandaag de winnaar bekend van mijn kerstcandy. Gisteren heeft mijn jongste zoon een lootje getrokken...

*****

Nelleke

*****

heeft de leuke sjaal gewonnen.

Nelleke, gefeliciteerd! Als je mij even je adresgegevens mailt, stuur ik de sjaal naar je toe. Mijn mailadres kun je vinden bij mijn profiel.

Ik wil de anderen bedanken voor het meedoen, hartstikke leuk dat jullie een gokje wilden wagen.


Ook vandaag laat ik natuurlijk weer iets zelfgemaakts zien. Het is een doosje, bekleed met decopatch papier. In december heeft Monique van CreaTijd een leuke workshop gegeven bij mijn vrijwilligerswerk. En kijk.....dat is nu het voordeel, ik mag zelf ook meedoen.
Tegenwoordig ben ik erg romantisch aangelegd ;-)...vandaar mijn keuze voor dit mooie papier. Op de avond zelf had ik geen tijd meer over om het doosje te versieren, dus dat heb ik later thuis gedaan.
En dit zijn de creaties van de andere mensen, zien ze er allemaal niet prachtig uit? Wat een creativiteit!

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Tegenwoordig.....en ik maar denken dat dat altijd al zo was ☺☺☺.
Wat een PRACHTIG ROMANTISCH versierd doosje is dit.....dit is een SUPER begin van 2013.
Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Bea zei

Er zijn prachtige doosjes gemaakt Annerieke en wat heb je mooi papier gebruikt.....

groetjes Bea.

Berlinde zei

Wat een prachtig romantisch doosje Annerieke!
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Lieve groetjes, Berlinde

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd Nelleke.

Annerieke de doos heb je mooi bewerkt.
En bedankt voor het geven van de candy.

groetjes karin

Marjan zei

Nelleke gefeliciteerd. En Annerieke bedankt voor het verloten.
Mooie creaties heb je weer gemaakt zeg.

Groetjes, Marjan

Je@net zei

Wat een prachtig romantisch doosje, Annerieke, heel mooi gedaan!
Nelleke, gefeliciteerd met de sjaal.
En Annerieke, zat me al suf te prakkedenken waar ik de digi's vandaan had. Bedankt, heb het er meteen bijgezet!