Pagina's

donderdag 3 januari 2013

Kadootje...

Wat doe je als je geld of een kadokaart wilt geven? Dan maak je een leuke verpakking er omheen! Ik heb dus een geldmapje gemaakt, de beschrijving is hier te vinden. Leuk om te maken en leuk om te geven.
De digi is van Sureya, wauw, wat staan daar mooie tekeningen. Ik heb deze digi ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden.
De binnenzijde heb ik nog bestempeld, maar ik ben vergeten daarvan een foto te maken. De kwaliteit van deze foto's is sowieso niet zo super, maar ja, dat gebeurt wel eens.
Leuk dat jullie weer even een bezoekje brengen aan mijn blog, nog een fijne avond!

13 opmerkingen:

Je@net zei

Oh wat mooi gedaan, Annerieke. Dat is leuk om te geven én om te krijgen!
Enne...ere wie ere toe komt hoor :o)

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

Wat een mooie cadeauverpakking is dit en ...de digi is super...ik heb je vorige post gemist zie ik, wat een mooi romantisch doosje heb je gemaakt..lieffff...

Liefs van Ans

Anoniem zei

Wat een leuke kadoverpakking. Het is zo toch wel even leuker geven dan gewoongeld of een bon.
Groetjes Yvonne

Helen zei

Hoi Annerieke, wat een leuke kado-envelop. Ook al je onderstaande posten bevatten weer superleuke creaties; helaas door alle december drukte weinig blogtijd gehad, maar vanaf nu kom ik weer trouw op visite. Natuurlijk ook nog de beste wensen voor 2013. Groetjes, Helen

Anoniem zei

Mooi hoor die groene tinten. Ben ik op het ogenblik helemaal gek op! Dat meisje lijkt wel ip die Manga poppetjes die we wel eens op vrijdagavond zien langskomen.
Gr. Margareth

Bea zei

leuke cadeauverpakking Annerieke, wat een leuk stempeltje....

groetjes Bea.

Nelleke zei

Dit is een leuk envelopkaart geworden. Hij is ook leuk om te maken, heb hem ook twee keer gemaakt, maar ik vind die van jou heel mooi in het groen. Ook even op de stempelsite gekeken, wat staat daar veel op. Moeten we maar onthouden.
Groetjes, Nelleke

Wilma zei

PRACHTIG hoe jij de digi van Sureya hebt gekleurd..... zo past ze PERFECT bij het papier. Of is het misschien andersom?
Ze past in ieder geval ook PERFECT in het geldmapje ☺☺☺.
Liefs Wilma

Linda zei

Wat leuk gedaan heb je dat,
gr linda

KarinsArtScrap zei

een prachtige geldenvelop met een mooi gekleurde digi erop Annerieke.

groetjes karin

jolanda zei

prachtig kaartje

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
nog de allerbeste wensen voor een goed en gezond komend jaar, met iedereen die je lief is!
Wat heb je een mooi doosje gemaakt!
Prachtig!
Ook deze kaart vind ik erg mooi!
Groetjes en fijne tijd!

Berlinde zei

Wat een prachtig geldmapje Annerieke, leuk om cadeau te geven!
Lieve groetjes, Berlinde