Pagina's

woensdag 9 januari 2013

Weer wat kleur...


Na de (bijna) witte kaart uit het vorige bericht laat ik jullie vandaag kaarten zien met wat meer kleur. Deze kaarten zijn iets kleiner dan normaal, ze zijn 9 x 9 cm., ook wel eens leuk om te maken.
Met watermerk inkt gestempeld, embossingpoeder erover gestrooid en laten smelten met de heattool. Daarna de kleur aangebracht met Distress Ink. Bij de rechter kaart heb ik nog een achtergrondstempel gebruikt. De randen van het papier zijn bewerkt met Distress Ink vintage photo. De tekst op de linker kaart is iets verhoogd opgeplakt...sssssst, niet verder vertellen, er zit een "foutje" onder! Ook dat is creatief zijn ;-).

Leuk dat jullie weer even langskomen, tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Nelleke zei

Haha, ja dat soort foutjes ken ik, ik stempel ook altijd scheef en daar baal ik van. Mooie vrolijke kaartjes, dit is wel een heel mooi formaat.
Groetjes, Nelleke

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik kom je even vertellen dat je weer HEERLIJK CREATIEF bezig bent geweest ☺☺☺.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

2 prachtige kaartjes Annerieke.

groetjes karin

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een mooie kaartjes! Best leuk om eens een klein formaatje te gebruiken voor een kaartje.
Groetjes,
GerJanne

Tinie zei

Prachtige techniek en wat zijn ze mooi geworden!!!

Groetjes Tinie

Christine zei

Mooi! En ideaal hé om zo eens een foutje te verdoezelen, doet iedereen wel eens hoor!
Liefs
Christine

Annet zei

Leuke vrolijke kaartjes! Best een boel werk lijkt mij, maar dat is het meer dan waard!

Heel handig om zo een foutje te verstoppen.... Ik denk dat iedereen dat wel (meer dan) eens doet! ;)

Groetjes Annet

Marlies zei

Hele mooie chique kaartjes! Een idee om te onthouden met de swirls en over fouten iets plakken daar weet ik alles van lol! groetjes, Marlies

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wat heb je 2 leuke, kleine kaartjes gemaakt, mooi kleurtjes..leuke stempels en...iedereen moet wel eens een vautje wegwerken...

Liefs van Ans

Je@net zei

Ziet er super leuk uit, Annerieke!
En wat kunnen we foutjes toch altijd lekker creatief wegwerken. Niets meer van te zien en nog een leuk kaartje uit ook!

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
hahaha...
inderdaad ja heel herkenbaar,
mij gebeurt dat ook altijd,
dus dan even een creatieve oplossing gezocht..
Ik vind je kaartjes heel erg mooi,
leuk he, met dat inkt aan het werk zijn
groetjes van Daatje

Janny zei

Leuke en mooie kaarten geworden. En dat foutje ... ik kan het niet vinden. Dus dat valt waarschijnlijk wel mee. Groetjes Janny