Pagina's

zondag 13 januari 2013

Winter...

Ja, het is nu echt winter. En wat is het prachtig weer vandaag, we gaan straks nog wel even naar buiten hoor!
Echt kerstkaarten maken lukt me nu niet meer zo goed, gek is dat toch. Dus ik dacht, laat ik dan een winterkaart proberen, kan ik natuurlijk altijd aan het eind van het jaar ook gebruiken.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Marianne Design. De opdracht is om een gezellige winterkaart te maken met zo veel mogelijk materialen van MD.
Gezellig is deze kaart wel, de sneeuwman en de pinguin staan gezellig te babbelen (ja, ik heb veel fantasie ;-) ). En materialen van MD heb ik ook gebruikt. Het dessinpapier, de borderstans en de digi.
De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en inkt, de digi is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De tekstlabel is er eentje van mezelf en kunnen jullie hier vinden, jullie weten het misschien wel, gebruik ze gerust!

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

23 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke,
    Schitterend, winters kaartje heb je gemaakt..leuke digi..superkleurtjes...mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het inderdaad wel een heel gezellig winterkaartje en het stempeltje blijft leuk. Het is heel mooi weer. Ga zo ook even naar buiten en wat een genot als je dan terug thuis komt en een warme beker koffie of chocomel in je handen hebt ;)
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief leuk kaartje!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief winterskaartje Annerieke,leuk stempeltje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi winters kaartje! Wat een grappige digi trouwens: pinguins zijn echt tof! ;)

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig winters kaartje, Annerieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jja, zo kun je ook stempeltjes gebruiken, als een labeltje. Je hebt weer een mooie kaart gemaakt, en winterse kaartjes kunnen nog he, nu het weer winters is.
    Al liet de zon hier afweten, alleen vanmorgen even. Maar het lijkt erop dt het toch weer ietsjes langer licht is avonds.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleur kaart is dit, helemaal superssss!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Annerieke,
    wat een mooie kaart! Echt winters en dat voelde vandaag ook zo. Heerlijk gewandeld met man en zoon en we aren heel koud, maar gloeiden toen we thuis kwamen. Heerlijk!
    Oh ja en die tekstlabels van jou! Die zijn super. Ik zal ze binnenkort eens opslaan en als ik ze gebruik maak ik een linkje naar jou, hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een super leuke kaart Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie winterkaart met een heel lief en schattige stempeltje! Super gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Annerieke,
    wat een sfeervol winterkaartje!
    Heerlijk he we zien de zon de hele dag!
    Het is wel koud maar dar kleden we ons maar op...
    Fijne tijd en groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi winters kaartje Annerieke, leuk stempeltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je er een mooi kaartje van gemaakt, leuke stempel, prachtig!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Annerieke,
    Wat een GEWELDIG MOOI winterkaartje is dit en ZEKER geschikt voor het eind van het jaar. De digi komt door dat kleine beetje rood ontzettend GOED tot z'n recht ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk kaartje, en juist leuk zoveel fantasie :) houdt je lekker jong!
    Het is een winterskaartje waar je dan toch een beetje warm gevoel van krijgt
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,
    Wat een mooi kaartje. Het ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Via via kwam ik op je blog. Mooie kaartjes maak je. Ik ga je volgen. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke winterkaart.
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaart, bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.


    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooi winterkaartje heb je gemaakt voor de challenge!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!