Pagina's

vrijdag 11 januari 2013

Zonnig geel...

Wat doe je als de dagen grijs zijn en je hebt behoefte aan zon? Dan maak je gewoon een kaart in zonnig geel. Dus jullie zien het, bij mij schijnt de zon!
Nu heb ik begrepen dat het de komende dagen koud wordt, maar dat we wel een zonnetje gaan zien, heerlijk toch? En wie weet kunnen we nog op de schaatsen staan, dat zou leuk zijn. Zelf ben ik geen fanatiek schaatser, maar ik wil het wel altijd graag proberen ;-).

Voor deze wiebelkaart heb ik een grote bloemenstans gebruikt, die ik dubbel gevouwen heb, zo krijg je het wiebelgedeelte. De stans heb ik beïnkt in de mal. Alle andere randen van het papier zijn ook beïnkt met Distress Ink mustard seed. Onderaan de rand zit een stukje lint. Rechtsonder zien jullie een bloem met een knoopje als hartje en wat blaadjes.
Ook de achterzijde is netjes afgewerkt.

Alvast bedankt voor jullie reacties, dan wens ik jullie een gezellig weekend!

21 opmerkingen:

Anoniem zei

inderdaad een heel zonnig kaartje, een schatje.
Liefs Yvonne

Anneke klerks zei

prachtig, van zo,n kaartje word ik blij van
liefs anneke

Bea zei

Vind het een prachtige kaart Annerieke, doet je goed nu het buiten niet zo mooi is...

groetjes Bea.

Marjan zei

Het heeft gewerkt hoor !! Hier schijnt al de hele dag de zon, heerlijk.
Je kaartje is prachtig.

Groetjes, Marjan

Charlotte zei

Mooie wiebelkaart Annerieke!
Groetjes,
Charlotte

Ans Gilbert zei

Hoi Anneriek,
Wat een vrolijk, zonnig kaartje is dit..daar word je blij van...
Ik denk net dat we al voorjaar krijgen...maar bij jou is het dat wel...

Liefs van Ans

Je@net zei

Heerlijk als de zon zo je laptop binnenkomt! Wat een mooi en stralend kaartje, Annerieke!

Tinie zei

Wat een wauw model!!! Super geheel, echt schitterend!!!

Groetjes Tinie

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een pracht van een wiebelkaart
en ja de kleur brengt hier ook de zon!
Groetjes van Daatje

Linda zei

Heel erg mooi gedaan
gr linda

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

KarinsArtScrap zei

een hele mooie zonnige kaart annerieke.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
De hele dag heeft hier de ☼ geschenen en nu schijnt hij alweer met deze PRACHTIGE ZONNIGE wiebel ☺☺☺.
Liefs Wilma

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een prachtig, zonnig kaartje. Heel mooi gedaan.
Groetjes Saskia

Berlinde zei

Wat een mooie zonnige wiebelkaart Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Rachel zei

Heerlijk zo'n zonnig geel kaartje! Laat het voorjaar maar komen.....

Nelleke zei

Geel, zie je niet zo veel. Lekker vrolijke kaart, hebben we nu wel nodig, al liet de zon zich vandaag gelukkig zien. Schaatsen: heel erg leuk, maar dan heb ik nieuwe schaatsen nodig en dat is me te gek. En..... Ik ben ook wel een beetje erg bang om te vallen , en wat breken, zit ik niet op te wachten. Maar goed van je als je het probeert.
Groetjes, Nelleke

Christine zei

Super Annerieke! Volledig in de kleuren van de zon en met een schattig afdrukje!
Liefs
Christine

Adriana zei

Wat heerlijk vrolijk gemaakt!

GerJanne zei

Ha Anneriek,
goed idee om de zon dan maar binnen te laten schijnen! Vandaag scheen bij ons een groot deel van de dag de zon en ik hoop dat het zo is als jij beschrijft: het mag best koud worden als het maar niet nat wordt en grijs en donker!
De schommelkaart is een plaatje!! Lat hem nog maar lekker even bij je binnen staan: blijf je vrolijk!
GerJanne

Helen zei

wat een heerlijk zonnig kaartje. Hier word je helemaal blij van!