Pagina's

donderdag 7 februari 2013

Beetje roze...

Het tweede bericht al vandaag, ik ben goed bezig ;-)! Een CAS (clean and simple) kaart. Hoe leuk zijn dit soort kaarten om te maken, maar ook hoe lastig. Kraft met roze heb ik gebruikt. De randjes van het papier zijn (heel licht) beïnkt met Distress Ink spun sugar. Met deze kleur heb ik ook de kleine cirkels op de grote halfronde cirkel gesponst, hiervoor heb ik een embossingsjabloon gebruikt. Toevallig vond ik nog een felroze zelf gehaakt bloemetje dat hier heel mooi bij past.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Mi Cas es su Cas.

Bedankt voor jullie bezoekje, tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

  1. Net wat je schrijft Annerieke. LEUK maar LASTIG en het is je GOED gelukt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In al zijn éénvoud, zo ontzettend mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg mooi geworden en wat een mooie gehaakte bloem. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annerieke,

    Zo simpel..zóóóó mooi..super..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Annerieke,
    wat een mooi resultaat!
    Zo een eenvoud!
    ik zie dat je ook meedoet aan het idee bij Wilma!
    Leuke keuze!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annerieke,
    wat een prachtig kaartje! Het is niet te zien dat je het lastig vond. Ik vind het een heel goed gelukt CAS kaartje.
    En je bent bij mij toch wel een trouwe volger?? Alleen nog niet zo lang...Ik maak altijd Nieuwjaarskaarten en maak deze bij voorkeur met kerst. Dan gaan ze 2e kerstdag op de bus. Ik probeer ook elke keer een mooie spreuk of een woordspeling te bedenken. Maar nu ik merk dat kerstkaarten maken eigenlijk ook best leuk is en ik van een aantal volgers ook kaarten krijg, dacht ik:" voor mijn volgers wil wel overstag gaan..." EN nu ik er wat gemaakt heb, begin ik het ook nog leuk te vinden..
    Dus vandaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knappe kaart Annerieke! Het is je goed gelukt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is je CASkaart waar je het over had. Prachtig geworden zeg, dat roze met kraft kan zo goed! En dan dat gehaakte rozetten erop maakt het helemaal af.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie chique kaart! Een mooi CAS design! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een supermooie CAS-kaart Annerieke, de combinatie van kraft en roze is heel erg mooi en de gehaakte bloem maakt het helemaal af!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart en dat gehaakte bloemetje is erg lief. Bedankt dat je meedoet met e challenge van MCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf met die gehaakte bloem, bedankt voor je deelname aan MCSC. liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super zeg, roze op kraft! En ik ben weg van je gehaakte bloem, super! Leuk dat je meedoet met MCSC!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!