Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Een beetje van mezelf en een beetje van...

Jullie herkennen deze uitspraak misschien wel van de reclame (goeie reclame, want hij blijft hangen). Voor deze creatie geldt dat, een beetje van mezelf en een beetje van.....CreaTijd.
Afgelopen zaterdag heb ik daar een (erg leuke) workshop gevolgd, "Kleur je dag met markers". Het was een gezellige dag en ik ben meer te weten gekomen over markers. Deze stempel heb ik ingekleurd met Flexmarkers. Best nog lastig het inkleuren, ik heb ook totaal geen ervaring ermee. We kregen ook een pakketje met materialen erbij, dus ik vond het wel leuk om dat te gebruiken met mijn eerste ingekleurde probeersel. De stempel bestaat uit het meisje zittend op een hekje, maar het hekje heb ik door te veel kletsen tijdgebrek ;-) niet meer in kunnen kleuren. Toevallig heb ik zelf een hekjesstans, dus ik heb het andere hekje weggeknipt en er een stans voor in de plaats gezet. Verder heb ik wat gescheurd, be├»nkt en geplakt met dit als eindresultaat.
Best wel leuk geworden, vind ik zelf. Eerlijk gezegd weet ik niet of ik al "om" ben om te gaan kleuren met markers, maar dat is weer een ander verhaal ;-).

Bedankt voor jullie bezoekje, ik kijk uit naar jullie reacties!

20 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een leuk kaartje! Dat is het gevaar van workshops volgen, dat je aangestoken wordt door nieuwe dingen. Ben benieuwd of je markers gaat aanschaffen. Ik heb me nog steeds kunne inhouden en kleur nog met mijn potloden..
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

het is een leuke tag geworden, mooi kleurwerk, creatieve oplossing met het hek..schattig... Liefs van Ans

Jopie zei

Erg mooie tag en je kleurwerk is prachtig geworden.
groetjes jopie

Berlinde zei

Wat een leuke tag Annerieke, ik vind hem super! En ook heel mooi ingekleurd!
Lieve groetjes, Berlinde

Bea zei

Een mooie tag Annerieke, mooi ingekleurd met je markers, dat voor de eerste keer, is je toch mooi gelukt...

groetjes Bea

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Ziet er prachtig uit. Fijn dat het gezellig was.
Groetjes Saskia

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Het was erg gezellig tijdens de workshop. Ik heb nog niets gedaan met mijn ingekkeurde stempeltje. Dit is wel een geweldig leuke tag geworden :)
liefs Yvonne

KarinsArtScrap zei

wat een gave tag Annerieke vind hem heel mooi.

groetjes karin

Cindy zei

Hoi hoi Annerieke,
Dat ziet er super leuk uit
Liefs Cindy

Monique CreaTijd zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Monique CreaTijd zei

Wat is ie super geworden, echt mooi ingekleurd voor je eerste ervaring met de markers. Ik ben trots op je !
Enne ik wilde vragen of ik de foto mocht leasen, maar volgens mij kun je hem ook zelf plaatsen?

monique 's krea zei

Wat is tie super mooi geworden. Super heel leuk idee met dat het hekje. Is het plaatje toch helemaal af. De workshop was super leuk vond ik. Ik heb nog geen tijd gehad om mijn kaartje af te maken.
Groetjes

Dora zei

wat ziet dit er mooi uit. mooie kleurtjes gebruikt om je afdrukje in te kleuren.
leuk dat je een workshop hebt gevolgd met het inkleuren...zo kom je erachter of er iets is dat bij je past.
succes.
groetjes

jolanda zei

mooie tag

Marlies zei

Een hele mooie tag! Een mooi design en het stempeltje heb je geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

Je@net zei

Wat een gave tag, Annerieke, super mooi gedaan!

Nelleke zei

Je creatie is in ieder geval wel prachtig geworden. Je hebt het maar weer mooi uitgeprobeerd. Groetjes, Nelleke

Daatje zei

Hoi hoi annerieke,
wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Heel goed opgelost met dat hekje!
Flexmarkers zijn die met alcoholinkt gevuld?
Je hebt het afdrukje leuk ingekleurd!
Groetjes van Daatje

Wilma zei

Wat een LEUK kaartje is dit Annerieke. Enneh.....zit dat hekje wel makkelijk ☺☺☺???
Liefs Wilma