Pagina's

dinsdag 12 februari 2013

Een beetje zon...

Deze kaart brengt een beetje zonneschijn. Van deze kleuren moet je wel vrolijk worden toch? Voor deze kaart heb ik alleen geel papier gebruikt. De achtergrond heb ik met de blending tool en een embossingsjabloon bewerkt. Hiervoor heb ik Distress Ink mustard seed, wild honey en ripe persimmom gebruikt. Voor de bloemen heb ik 2 verschillende vormen gebruikt, deze zijn bestempeld met een achtergrondstempel in de kleur ripe persimmom. Ja...dat is echt oranje hoor. Toevallig is dat één van mijn lievelingskleuren, vroeger had ik een knal oranje slaapkamer ;-)! Alle randen van de kaart en andere vormen zijn beïnkt met Distress Ink vintage photo.
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van februari bij Crealies, spelen met inkt en Crealiesproducten.
De volgende producten heb ik gebruikt:
Creative shapes 1 en 12
Creative flowers 18 en 22

Ik hoop dat jullie een beetje blij worden van deze zonnige kaart. Waar ik ook blij van werd, is dat ik las dat ik mooie stempels gewonnen heb bij Karin, super!

Bedankt voor jullie bezoekje, tot de volgende keer!

22 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke,

    Mooie kaart weer en of het nu toeval is of niet, maar de zon is erbij gaan schijnen. Komt vast door de kaart......hihi.
    Van harte gefeliciteerd met je prijs..

    Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke zonnige kaart
    Een fijne dag en veel plezier met je gewonnen stempels
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is leuk, daar wordt je inderdaad blij van. Dank je wel voor je zonnetje.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke met distress ink bewerkte kaart Annerieke, wordt je weer vrolijk van, ook gefeliciteerd met je gewonnen stempels bij Karin....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie fleurige kaart heb je gemaakt Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo wat een vrolijke kaart!!!!
    De zon gaat al bijna schijnen :)
    Groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw schitterend is dit, heel bijzonder!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annerieke,
    Wat een heerlijk, zonnig kaartje, daar word je blij van..echt heel mooi gedaan...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke zonnige kaart Annerieke, erg mooi gemaakt!
    Gefeliciteerd met je gewonnen stempels!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een zonnig kaartje, Annerieke, en wat heb je het papier mooi bewerkt!
    Gefeliciteerd met je gewonnen stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met je prijs en een super leuke kaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad een kaartje om blij ☺☺☺ van te worden.....ik hou wel van deze kleuren (ennnnnn van de bloemen).
    LEUK dat je meedoet aan challenge nr. 2 bij Crealies.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De zon had niet veel zin vandaag, van deze kaart wordt je wel blij. Lieve warme kleuren en leuk hoe je dat gedaan hebt dat kleuren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Annerieke met je gewonnen stempels, en je kaartje is weer een bjoetie.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Annerieke,
    hier is het vandaag ook lekker zonnig geweest net als jouw kaartje van vandaag. Heel mooi gedaan met die inkt! Wat ziet de wereld er dan anders uit he, met ene zonnetje?
    Ik heb zin in wat warmer weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,
    Wat een mooie kaart, ziet er prachtig uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Annerieke,
    hier word ik nou helemaal blij van!!!!
    Zulke voorjaarskleurtjes en wat heb een leuke techniek gebruikt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een hele mooie kaart. erg mooi in kleur en bloem!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een mooie creatie met mooie kleuren! Het spelen met inkt is goed gelukt!!
    Leuk dat je meedoet bij Crealies!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige fleurige kaart
    bedankt voor het meedoen met de crealies challenge
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lekker fris kaartje Annerieke!
    Leuk dat je mee hebt gedaan met onze challenge.
    Lieve groetjes hennie DT Crealies.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!