Pagina's

zondag 10 februari 2013

Erg wit hier...

Jullie hebben het vast wel gehoord op de radio. In Almere is de meeste sneeuw gevallen en inderdaad.....ik kan het bevestigen, er ligt veel sneeuw, heel veel sneeuw.
Vanmorgen was het prachtig en hebben we al een fijne wandeling gemaakt. Ik zag net foto´s van de Verenigde Staten, maar vergeleken met daar ligt er hier maar een dun laagje hoor ;-).

De kaart hierboven heb ik gemaakt met in mijn hoofd het beeld van onze voorjaarsvakantie op Texel vorig jaar. Op een avond zijn we naar de vuurtoren geweest. Het was donker, een beetje miezerig en nevelig en de vuurtoren scheen zijn licht door de duisternis. Heel bijzonder, ik vond het zelfs een tikkeltje mysterieus.
De vuurtoren is gestempeld met watermerk inkt, bewerkt met embossingpoeder en de heattool. Daarna bewerkt met verschillende kleuren Distress Ink en onderaan de kaart nog een stempel afgedrukt.
Voor deze kaart heb ik ook watermerk inkt, embossingpoeder en de heattool gebruikt. Daarnaast nog afbeeldingen gestempeld en kleur aangebracht met Distress Ink.

Ik wil jullie bedanken voor het langskomen en jullie reacties.
Groetjes uit een (heel erg) wit Almere!

16 opmerkingen:

Scrap en Kaartenfun zei

Ha die Annerieke,

Inderdaad een aparte mooie kaart. Heeft iets geheimzinnigs over zich. Een vuurtoren in de mist.
Heel bijzonder. Je vogeltje ook leuk. Groetjes uit een beetje sneeuw Leidschendam.
Lida

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,

Ook hier in Hoogeveen heeft het flink gesneeuwd...en nu schijnt de zon..je kaartjes zijn allebei heel mooi..de vuurtrorenkaart is wel heel bijzonder...

Liefs van Ans

Helen zei

Hoi, nou hier is het klein beetje wit en ook wij hebben heerlijk in het zonnetje gewandeld met de honden. Echt genieten. Ik vind je kaartjes van deze post en de onderstaande posten weer erg mooi geworden. Vanaf nu kom ik weer regelmatig langs hoor. Groetjes uit zonnig Brabant, Helen

Anja v K@@rten zei

Hoi Annerieke,

Wat Gaaf dat jij volger van mijn blog bent geworden :-)
Ik ga je ook volgen.....dan kunnen we van elkaar leren oke?
Heb je ook een gokje gewaagd bij zoek en Win??
Groetjes, Anja

Wilma zei

Hallo Annerieke,
De vuurtoren lijkt echt licht af te geven ☺☺☺. 2 MOOIE inkt-kaartjes.
Ook hier ligt sneeuw.....wat is de wereld dan toch MOOI hè?
Nog een fijne zondag en liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

twee mooie kaartjes Annerieke.
mooie kleuren heb je gebruikt.

enneeee hou die sneeuw maar daar hier ligt niets gelukkig.

groetjes karin

Berlinde zei

Prachtige kaartjes Annerieke, die vuurtoren is super!
Lieve groetjes, Berlinde

Je@net zei

Wat zijn ze mooi geworden, Annerieke, allebei super leuk gedaan!
Hier gelukkig geen sneeuw meer erbij gevallen. Ik vind het genoeg geweest :o)

nicole zei

Mooie kaarten, mooie kleuren gebruikt!!
Hier bijna geen sneeuw...jammer hoor, maar aan de andere kant ben ook wel toe aan voorjaarszon :)
Groetjesssss

Daatje zei

Hoi hoi annerieke,
wat een prachtkaartjes!
mooie sfeer !!!
Bij ons is niet zoveel wits gevaallen maar het is wel erg koud en guur!
groetjes van Daatje

Bea zei

Mooie kaartjes Annerieke, hier ligt wat minder sneeuw....

groetjes Bea.

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
wat een mooie kaarten! De kleuren zijn echt schitterend!
Het was wel mooi he, dat witte landschap!
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Ik krijg meteen zin om naar een Waddeneiland te gaan als ik dit zie.
Gr. Margareth

martina's kaartjes zei

mooie, stijlvolle kaartjes ! geslaagd hoor!
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Nelleke zei

Wauw wat heb je de vuurtoren mooi weergegeven, heel erg knap gedaan. Bij ons lag wat minder sneeuw denk ik, maar genoeg en het was prachtig, alleen moest ik er gistermorgen al om half zeven door het sneeuwde en was erg glad.
Groetjes, Nelleke

Dora zei

hele mooie kaarten heb je gemaakt. erg leuk die achtergronden en dan met dat poeder krijg je prachtig effect. super!
groetjes