Pagina's

zondag 3 februari 2013

Liefde is...

Dit doosje (14x14x4cm) heb ik gemaakt voor een bruidspaar. De deksel is gemaakt uit een scrapvel, dus de binnenzijde is ook mooi bedrukt. Het was de bedoeling dat ik uit dit scrapvel een apart model kaart zou maken. De maten klopten niet helemaal het vouwen ging niet zo precies als het zou moeten en tja...wat moet je dan met zoiets? Zonde om het te laten liggen, dus ik heb er een deksel uit gemaakt. En wat hoort er bij een deksel...ook nog een onderkant.
Het doosje zelf heb ik dus uit gewoon papier gemaakt. Alle randen van het papier zijn beïnkt. De afbeelding "Liefde is" komt van internet. Het hartje is ingekleurd met een rood Derwent potlood en bewerkt met "glossy accents", op de foto is dit niet zo goed te zien.
Nog een lief kantje langs de rand, hetzelfde kant heb ik ook door de twee harten geknoopt.
Wat vinden jullie? Van zo'n "misvouwsel" is het best nog wel wat geworden hè?
Vergeet ik bijna nog te vertellen wat ik erin heb gedaan, geld en roze en witte hartjes (om op te eten).
Leuk dat jullie weer langs kwamen en bedankt voor de leuke reacties die jullie steeds achterlaten!

19 opmerkingen:

  1. Wat een geluk dat het vouwen mislukt is....anders had je dit leuke doosje niet gemaakt! Ik vind hem erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annerieke,
    Je doosje is in ieder geval wel gelukt..leuke stempel en ...een prachtig doosje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit ontzettend mooi, ook super die afbeelding die je hebt gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk!! Maak die kaart maar met een ander papiertje hihi.
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan, ziet er mooi uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat een super lief doosje Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van een verkeerd vouwen een doosje gemaakt. knap opgelost.
    mooie papier!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit heb je leuk opgelost Annerieke, het is een prachtig doosje geworden!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtig doosje geworden Annerieke, zo zie je maar dat als iets verkeerd gaat er toch nog wat moois ontstaat....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Annerieke,

    wat een enig doosje!! En hoezo misvouwsel? Ik vind het een geweldig cadeautje en weet wel zeker dat het met enthousiasme ontvangen wordt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De ontvanger weet niet dat het eerst niet wilde lukken. Harten zijn altijd dankbare onderwerpen om te gebruiken, en liefde is al helemaal.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig doosje heb je gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ☺☺☺ Op ieder potje past een deksel ☺☺☺ of is dat hier niet van toepassing. Jij begint bij de deksel en dan komt de rest vanzelf. Heel MOOI gemaakt en LEUK om zo weg te geven.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk, je bent creatief of je bent het niet......jij duidelijk wel. Het is een mooi doosje geworden en wat niet weet wat niet deert. trouwens je ziet er niets van, je ziet alleen dit leuke doosje.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Annerieke,
    wat is dit een mooi doosje zeg!
    ik had er ook last van met de chocolade verpakking,
    die ging ik aanpassen, maar ik vergat dat je alle kanten dezelfde maat moest geven...
    maar net als bij jou is mijn doosje ook helemaal goed gekomen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje wat een leuk en mooi doosje is dit geworden. En wat een leuke afbeelding. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Da's nou het heerlijke van onze hobby......eigenlijk kan er gewoon niets mis gaan. Super gaaf geworden, Annerieke, een prachtig cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Annerieke,

    Ik zou zeggen, laat het maar vaker mis gaan. Er komt iets heel moois van. Super creatie en ik denk dat de ontvangers hebben genoten om het te krijgen.

    Gr. Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!