Pagina's

donderdag 7 februari 2013

Moeders Mooiste...

Dit zijn kaarten die ik al eerder heb laten zien. Ik laat ze nog een keertje zien, want ik doe mee met
bij Wilma van @LL 4 YOU. Elke maand mag je je mooiste kaartje van de maand ervoor laten zien. Iemand mag aan het einde van de maand "Moeders Mooiste" kiezen en na drie maanden wordt "Moeders Allermooiste"gekozen. Wat een leuk en origineel idee, daar doe ik graag aan mee!

Misschien vinden jullie het leuk om te weten waarom ik voor deze kaarten gekozen heb? De kaarten zijn gemaakt met 1 stempel van een takje en 1 tekststempel. Door van kleur te veranderen worden ze toch heel verschillend. Wat kleur al niet kan doen hè!
Groetjes...

5 opmerkingen:

Wilma zei

Wat is dat nou Annerieke.....jij zet er nu al 3 op ☺☺☺. Doe je dat in maart ook weer?
Ik vind het SUPER van je dat je met "MOEDERS MOOISTE" meedoet.....DANK JE WEL.
Liefs Wilma ☺☺☺

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie nieuwe kaart en wat een leuk initiatief van moeders mooiste. Succes.
Groetjes Saskia

Rianne Timmers zei

Ik geloof dat ik het toen ook al gezegd heb ze zijn schitterend .
groetjes Rianne

Cindy zei

Wauw wat een prachtige kaarten maak je ik ga je meteen volgen
Een fijne avond
liefs cindy

Anja v K@@rten zei

Heel erg leuk zo'n drieluik ;-)
Groetjes, Anja