Pagina's

maandag 25 februari 2013

Monochromatic...

Monochromatic....ik vind dit een mooi woord, het klinkt ook mooi.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Dutch Card Lovers, "maak een monochromatic kaart", d.w.z. een kaart in één kleur met verschillende kleurnuances. Laat ik dat nu eigenlijk al heel vaak doen, want dat vind ik zelf erg mooi. Komt dus goed uit nu.
De basis is een crèmekleurige kaart, bewerkt met verschillende tinten bruine Distress Ink. De stempel is ingekleurd, natuurlijk ook in bruintinten met Derwent Coloursoft potloden.

Bedankt voor jullie bezoekje, tot de volgende keer!



19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, heel stijlvol!
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annerieke,
    Mooie kaart..monochromatic..stijl, laat ik dit nou heel erg moeilijk vinden...en jij maakt de meest prachtige kaarten..deze is ook erg mooi..succes met de challenge...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart Annerieke, mooie kleuren en stempels.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat MOOOOOOI Annerieke.
    Ik heb heel veel MOOIS gemist zie ik.....wie van de 3 zijn alle 3 PRACHTIG. Ook je andere kaartjes en aardigheidjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww wat een bijzondere mooie kaart, schitterend stempel ook gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou daar ook van! Heel mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Je kaart zoet er prachtig uit in deze bruintinten. Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prima gedaan, kan heel goed zo. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig stijlvol kaartje. Je aardigheidjes hieronder vind ik ook supermooi geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Annerieke,
    wat een mooie mono en nog wat kaart!
    mooie kleuren zo bij elkaar,
    je zomaar aardigheidjes zijn ook goed gelukt!!!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een mooi kaartje, erg slijlvol.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooie, stijlvolle kaart ! niet makkelijk om het niet vlak te houden, heel goed gelukt in ieder geval,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart is dit geworden Annerieke....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een pracht exemplaar, Annerieke, erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kaartje Annerieke, heel mooi in deze tinten!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Annerieke!
    Leuk dat je meegedaan hebt met de Monochromatic challenge van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!