Pagina's

donderdag 21 februari 2013

Ruik je de zee?

Wat super is het om al jullie reacties bij mijn vorige bericht te lezen. En ook zo leuk om te lezen welke kaart jullie het mooist vonden. De meeste keuzes worden toch door de kleur bepaald, het blijkt dat kleur wel heel veel doet! Maar dat wisten we al natuurlijk ;-).

Vandaag heb ik een mannenkaart uitgekozen. En ja...ik kan uitkiezen wat ik laat zien, inmiddels heb ik weer een aardige voorraad. Voor deze kaart heb ik dessinpapier en verschillende stempels gebruikt.
Het is een soort "trapjeskaart" geworden. Toen ik hem afhad, bedacht ik dat ik het schip in een iets donkerder kleur had moeten stempelen, of het andere iets lichter. Nou ja, de volgende keer dan maar, als ik het dan niet weer vergeet ;-).

Bedankt voor jullie bezoekje, tot de volgende keer!

15 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Tinie zei

O was het maar zo ver, weer heerlijk aan zee te zitten/liggen:) Super deze kaart, geweldig van kleur en details!!!

Groetjes Tinie

Cindy zei

Hoi Annerieke,
Ik waan me bijna echt op zee met deze mooie kaart
Een fijne avond
liefs Cindy

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
vergeet steeds te zeggen dat ik de tulpen op je Blog zo prachtig vind..en je kaartje ziet er super uit..leuke mannenkaart..liefs van Ans

Nelleke zei

Toch past het allemaal goed bij elkaar. Het is een mannenkaart, maar ook wel enigszins romantisch, waarom weet ik zelf niet. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Heel mooie mannenkaart! En leuk idee met de trapjes, zijn net golven dan, he?
Ik vind deze kleuren erg mooi en rustig! Heeft dan niet veel meer nodig dan stempels designpapier en het model...
GerJanne

Berlinde zei

Prachtige mannenkaart Annerieke en heel leuk model!
Lieve groetjes, Berlinde

Liesbeth zei

Bedankt voor de inspiratie Annerieke, ik heb deze stempels ook en nog nooit iets mee gedaan.
Erg mooi gedaan.
gr. liesbeth

Christine zei

Prachtige mannenkaart Annerieke! Ook de kleuren en de lay-out spreken me erg aan!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart met mooie kleuren Annerieke.

groetjes karin

nicole zei

Hele mooie kaart, alle kleuren weer mooi op elkaar afgestemd, super.
Groetjesssss

Je@net zei

Wat heeft je blog een vrolijke voorjaarsuitstraling, Annerieke, gezellig!
En wat een leuk kaaartje. Mooi gedaan met die trapjes!

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke, mooi kaartje mooi model en prachtig gestempeld!
Groetjes van Daatje

Ballie (Bennarda) zei

Super leuk kaartje ook je vorige kaartjes zijn mooi, je hebt er een volger bij, leuk als jij mij volgt.
Groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Dora zei

een hele leuke kaart, mooie dat toepasselijke details erbij. echt een zeemanskaart. ((:
dat afgeraafelde papier randje is zo leuk, lijkt net op een oude schatkaart.
groetjes