Pagina's

zondag 24 februari 2013

Weer wat "zomaar" aardigheidjes...

Zal ik vandaag beginnen met iets positiefs? Ik denk namelijk, dat de laatste sneeuw is gevallen en dat de lente er aan komt. En als je er zelf maar in gelooft, komt het allemaal goed ;-)!

Deze kleine verpakkingen heb ik laatst gemaakt voor "zomaar" gelegenheden. Altijd wel handig om dit soort dingen in voorraad te hebben. Er zit een theezakje in, dus zo klein zijn ze.
Het patroon heb ik bij Kitty vandaan, zij heeft nog meer leuke patronen. Zelf heb ik een boekje van haar. Deze verpakkingen zijn niet moeilijk te maken. Ik heb dessinpapier gebruikt en wat bloemen en blaadjes gemaakt. Tekstlabeltje eraan en klaar is je leuke kadootje.
Wens jullie nog een fijne zondag!

15 opmerkingen:

ellyscard creatief zei

Leuke heb je gemaakt.
De bos tulpen op je blog vind ik geweldig.
Gr Elly

Sandra zei

Heel erg leuk zeg!!
Groetjes Sandra

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Leuke weggevertjes zijn dit..heel mooi gedaan en sneeuw...natuurlijk hebben wij ook weer sneeuw..hihi...
Hoop dat vannacht alles wegdooit,morgen mag mijn gips er af en..wil ik weer aan de wandel...

Liefs en groetjes Ans

Nelleke zei

Prachtig gedaan, het staat ook zo leuk bij een cadeautje. En ik wordt ook vrolijk van de prachtige tulpen bovenaan je blog. Groetjes, Nelleke

Christine zei

Inderdaad een leuk cadeautje Annerieke! Ik hoop samen met jouw dat we geen sneeuw meer krijgen maar dat het richting lente mag gaan!
Liefs
Christine

Rachel zei

Leuke cadeautjes...! Enne, ik ga met je mee naar de lente!

nicole zei

superleuk zijn ze, en idd altijd handig om in huis te hebben.
groetjes nicole

Tinie zei

En wat ontzettend mooi, super idee om dat bij een bosje bloemen oid te geven!!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Heel leuk gedaan
gr linda

Janny zei

Maar ze zijn wel erg leuk geworden. Groetjes Janny

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Ziet er mooi uit. Altijd handig om te hebben.
Groetjes Saskia

KarinsArtScrap zei

super leuke theezakjes Annerieke.
nou van mij mag ie komen de LENTE.

groetjes karin

Monique CreaTijd zei

Wat zijn ze mooi, ik ben blij dat ik de linker mocht ontvangen. Hartstikke leuk, nogmaals dankjewel !

Je@net zei

Ziet er gezellig uit, Annerieke, en altijd handig om er wat van in huis te hebben!

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! top hoor ! altijd wel leuk om te geven
grtjs, martina
x