Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Wie van de drie?

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige bericht. En ja....ik ben ook verrast door mijn Valentijn, ik kreeg een grote muziekkaart met iets lekkers erbij!

Vandaag laat ik kaarten zien die ik gemaakt heb met Distress Ink en (achtergrond)stempels. Bijna dezelfde, maar door een andere kleur te gebruiken geven ze mij toch een ander gevoel. Hebben jullie dat ook, gevoel bij een kaart????
De volgende kaart had ik al iets eerder gemaakt.
Bij deze kaart heb ik geen achtergrondstempel gebruikt. Zelf vind ik dit soort kaarten erg mooi, alhoewel ik ook graag kaarten maak met dessinpapier en 3D plaatjes. Ik heb dat al zo vaak gezegd hè, ik vind zo veel leuk ;-)!

20 opmerkingen:

Eefje zei

Mooie kaartjes

Marjan zei

Prachtige kaartjes hoor ! Ik zou niet kunnen kiezen voor wie van de drie. Het gevoel is : koel, warmer, warmst. Maar ik vind ze alle drie erg mooi. En voor veel gelegenheden geschikt.

Groetjes, Marjan

Bea zei

Prachtige kaartjes Annerieke, ik zou ze niet zo kunnen maken...

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Dat dacht ik ook koel, en de andere 2 in warmere tinten...de koele springt er voor mij uit..maar weer heel leuk gedaan..echt MOOI...Liefs van Ans

Evelien zei

Wauw wat een mooie kaartje. Dat doe ik je niet na!
Echt mooi gemaakt.
Ik kan niet kiezen welke ik mooier vind.

Groetjes Evelien

Look around the corner zei

wie van de 3 uhh num 1 super gaaf, echt mooi

Berlinde zei

Prachtige kaartjes Annerieke, weer supermooi gemaakt! Moeilijk om te kiezen welke het mooiste is, maar dan zou ik toch voor de bovenste gaan!
Lieve groetjes, Berlinde

KarinsArtScrap zei

ik vind ze alledrie heel mooi Annerieke ik denk dat ik voor de middelste kaart ga.

groetjes karin

Cindy zei

Schitterende kaartjes
Liefs Cindy

Nelleke zei

Smaken verschillen denk ik. Zelf hou ik wel meer van dat warme, knallende, maar ja eigenlijk alles op zijn tijd. Ja ik vind ook heel veel leuk om te doen, zoek uitdagingen, elke keer wat anders, hoort bij me. Daarom vind ik het zo leuk dat ik dat ook bij jou zie.
Groetjes, Nelleke

Christine zei

Prachtig gedaan Annerieke en de kleuren maken het verschil!
Liefs
Christine

Janny zei

Prachtige kaarten de eerste sereen de tweede ochtendzon en de derde een zwoele zomeravond je ziet kiezen is lastig het is maar net wat voor stemming je voorkeur heeft. Ik vind ze alle drie erg mooi. Groetjes Janny

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Helen zei

wat een prachtige kaartjes weer; ik zou dit ook eens moeten proberen (eerst nog wat tijd vinden). Ik ga voor de middelste. Groetjes, Helen

Patrice zei

Hey Annerieke
Voor mij is het de tweede, al zijn 1 en 3 ook zeer geslaagd hoor.
Grtjes Patrice

GerJanne zei

Hoi Annerieke,
ja, dat herken ik wel hoor een gevoel bij een kaart! Als ik er geen gevoel bij heb weet ik dat hij niet goed is en dat er nog wat bij moet of dat er iets anders moet.
Jouw kaartjes zijn alle dreig heel mooi. De onderste is net tijdens een zonsondergang en de middelste vind ik het mooist!
Groetjes, en leuk dat je steeds de bovenkant (heet dat header?) van je blog aanpast!

GerJanne

Charlotte zei

Hoi Annerieke! Ik vind ze alledrie wel erg leuk geworden. Ik vind de kleuren van de laatste het mooiste, maar ik zou mss het geel focussen op de vogel?
Groetjes,
Charlotte

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
jahaaaa ik herken dat... gevoel bij een kaart moet gewoon!
Als je dat niet hebt klopt voor mij de kaart niet...
Je kaartjes zijn stuk voor stuk geweldig mooi en voelen dat ook!!
Groetjes van Daatje

Gemma zei

Ze zijn alle drie prachtig, maar nr. 2 vind ik echt de allermooiste! Groetjes Gemma

nicole zei

Wow wat mooi gedaan zeg! De bovenste is mijn favoriet, maar de onderste is ook zo mooi, doet me aan de ondergaande zon denken.
Groetjesssss