Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

Dezelfde, maar toch anders...

Vandaag weer twee kaarten, waarvan de basis gelijk is. Op beide kaarten heb ik bloemen gestempeld met watermerk inkt, bestrooid met embossingpoeder en daarna verhit met de heattool.
Deze kaart heb ik bewerkt met Distress Ink "seedless preserves", "mowed lawn" en "picked raspberry".
En deze kaart is bewerkt met Distress Ink "squeezed lemonade", "wild honey" en "ripe persimmon'. Bij deze kaart heb ik ook nog een embossingmal gebruikt, een ponsrand gemaakt en een stukje organzalint gestrikt.
Zelf heb ik geen voorkeur, vind beide kaarten mooi. Misschien hebben jullie wel voorkeur, zou ik leuk vinden om te lezen hoor.

Bedankt voor jullie bezoekje, tot gauw!

14 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wowwwwwww wat een prachtige en mooie gekleurde kaarten Annerieke daar worden we blij van.

groetjes karin

Bea zei

Vind het erg mooi gemaakt Annerieke, vrolijkt je weer op...

groetjes Bea.

Liesbeth zei

Mooi hoor Annerieke, gr. Liesbeth

Anoniem zei

Die met groen er in vind ik erg mooi!

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Allebei je kaartjes zijn prachtig, mooie kleurtjes..heel mooi..liefs van Ans

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Annerieke.

Liefs Riet.

Christine zei

Ik vind ze beiden prachtig Annerieke! Een heel mooie kleurencombinatie!
Liefs
Christine

Berlinde zei

Wat heb je deze kaartjes weer mooi gemaakt Annerieke, ik kan niet kiezen, vind ze allebei prachtig!
Lieve groetjes, Berlinde

Nelleke zei

Ik heb ook niet zoveel mvoorkeur, vind ze beide mooi, met een lichte voorkeur voor de eerste.
Groetjes, Nelleke

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
kan ook niet kiezen, ik vind beiden heel erg mooi,
leuk he deze techniek, ik vind de gebruikte kleurtjes heel erg mooi!
Groetjes van daatje

Wilma zei

Wooooow Annerieke.....wat heb jij HEERLIJK gespeeld met inkt en embossingpoeder.
Mijn voorkeur gaat uit naar het eerste kaartje.....SUPER.
Liefs Wilma ☺☺☺

Marlies zei

Twee hele mooie originele kaarten! Ze zijn allebei prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

Adriana zei

Schitterend! Wat is dit mooi!!!

Janny zei

Maar ik vind ze geweldig en erg mooi geworden. Groetjes Janny