Pagina's

zaterdag 9 maart 2013

Een grijze dag met wat kleur...

Wat een grijze dag vandaag. Ik ga daar wat kleur aan toe voegen door jullie dit roze mandje te laten zien.
Het is een eenvoudig mandje om te maken, het patroon komt uit een boekje van Kitty.
Alle randen van het papier zijn be├»nkt  Op de flapjes heb ik een stukje kant geplakt, van hetzelfde kant een strikje gemaakt dat bovenop het hengsel zit. Het hengsel is gemaakt van een strook papier met aan beide zijden een ponsrand.

Er zit nog een label met gestempelde tekst bij.


De binnenzijde van het mandje is bewerkt met een embossingmal en Distress Ink.







Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken.
Prettig weekend nog verder!

15 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke,
    Leuk zo'n fleurig mandje, dat kunnen we wel gebruiken..het is hier vreselijk koud..brr.,niks aan..Het mandje ziet er schattig uit, leuk om iets lekkers in te doen..fijn weekend,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig mandje! Daar worden we idd vrolijker van dan van het weer....Maarja wel lekker weer om te freubelen :)
    Ik ga nog even verder kijken bij je, want volgens mij heb ik een en andere gemist....want je mannenkaartje zag er geweldig uit, smaakt naar meer :)
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk mandje, zeker ook voor de Pasen leuk. En ja het weer is pet vandaag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mandje, super geheel en ik ben weg van je kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het komt vast door de kleur en je schattige kantjes maar ik vind het een heel lief mandje. Maar eh, horen er eigenlijk geen lekkere paaseitjes in te liggen? of heb je ze al op om ons je mooie bewerkte binnenkant te laten zien :)

    Liefs e neen fijn weekend, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerdje! Prima te gebruiken voor de paasdagen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig mandje Annerieke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het een heel erg mooi mandje Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Annerieke,
    Ik kijk niet naar buiten.....het is nu toch donker en daarvoor in de plaats kom ik naar je MOOIE roze mandje kijken. Heel MOOI die kantjes op de randen. De wens op het label is ook mijn wens voor jou.
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk mandje Annerieke in een lief kleurtje en prachtig bewerkt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie vrolijke mandje. Prachtig gemaakt en een leuk cadeautje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er mooi uit, Annerieke, leuk voor de paaseitjes straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Annerieke,
    wat een prachtdoosje!
    De randjes eroverheen is apart en leuk!
    mooi van kleur helemaal voorjaar...
    jammer dat het dat nog niet is....
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Loop alweer een paar dagen en creaties achter.
    Even de schade inhalen.
    Vind je doosje van donderdag ook erg leuk, maar dit mandje is ook erg schattig.
    Binnenkort is mijn jongste dochter jarig, en daarvoor wilde ik een doosje maken, maar misschien is dit ook wel een leuk idee, nog even over nadenken dus.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!