Pagina's

donderdag 14 maart 2013

Een "zomaar" doosje...

Daar ben ik weer met een "zomaar" doosje. Ik maak graag "zomaar" doosjes, geschikt voor vele gelegenheden. Het patroon (heb ik natuurlijk niet zelf bedacht) kunnen jullie vinden bij  EKEF. Wel heb ik zelf de maten iets aangepast, dat kan ik dan wel weer ;-).
Alle randen van het papier zijn be├»nkt, de bloem bestaat uit meerdere lagen, de blaadjes iets omgekruld. Door de randen te bewerken met inkt komt de bloem nog mooier uit.
Hier kun je goed zien dat het een doosje met een wikkel is.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een heel mooi doosje Annerieke heb jij weer mooi geknutseld.

groetjes karin

Wilma zei

Dit is niet zomaar een doosje.....dit is een speciaal doosje.....staat tenslotte op het doosje.
Enneh.....als je de maten aan hebt gepast is het wel een zelf bedacht doosje.....toch?
De bloem is SUPER.....een heel MOOI en SPECIAAL doosje.
Liefs Wilma ☺☺☺

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Heel mooi gedaan, leuk papier, mooie tekst en de bloem ziet er prachtig uit..liefs van Ans

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuk zeg dit doosje, ja ik herken dat ook,
ik zie iets en dat wil ik dan gebruiken, maar ik vermaak het patroon ook vaak, ik geef wel altijd de link door net als jij, ga niet met andermans veren pronken hihihi
groetjes van Daatje

Nelleke zei

Wat is dit een leuk doosje, mooi papier en die schitterende bloem erop.ngroetjes, Nelleke

Linda zei

wat leuk gedaan
gr linda

ellyscard creatief zei

Super doosje Annerieke
Gr Elly

Bea zei

Een heel erg leuk doosje om iets in te stoppen en dan cadeau te geven Annerieke.....

groetjes Bea.

Anoniem zei

Ze blijven leuk, jouw doosjes. Als ik er naar kijk moet ik meteen aan hartjessnoep denken of chocolade. Mmmm, fijne kadootjes.
Gr. M

Anoniem zei

Een vrolijk doosje met een wel hele mooie bloem erop. Ligt het aan mij of durf je tegenwoordig wat makkelijker met je mooie (verzamel) lintjes aan de gang te gaan? :-)

Lieve groet, Yvonne

Helen zei

wat een prachtig doosje weer; mooie kleurtjes. Groetjes, Helen

Je@net zei

Wat leuk geworden, Annerieke!

Berlinde zei

Het is weer een supermooi doosje Annerieke, leuke bloem ook!
Lieve groetjes, Berlinde