Pagina's

woensdag 20 maart 2013

Grijs, zwart en nog wat...

 
Vandaag laat ik een kaart zien met voor mij "lastige" kleuren en met lastig bedoel ik grijs en zwart. Maar ik houd ervan om mezelf uit te dagen ;-). In het dessinpapier zit ook roze, dus vandaar de combi met roze Distress Ink. Alle randen van het papier zijn beïnkt, de bloem is gemaakt van een aantal stansen, nat gemaakt, beetje gekreukeld en daarna gedroogd en op elkaar geplakt. In het midden zit een felroze plakpareltje.
De bloem is gestempeld met Distress Ink "picked raspberry", die is echt knalroze hoor. Daarna heb ik de bloem op maskeertape gestempeld en uitgeknipt. Deze over de roze bloem geplakt en daarna ben ik de achtergrondbloemen gaan stempelen in de kleur "spun sugar". Ik was zelf verrast over het resultaat.
De leuke sketch die ik gebruikt heb, staat op het forum van CreaTijd.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, lees het graag. Alvast bedankt voor de reacties!
Fijne dag nog...

17 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Hele leuk schets is dit, mooie kaart, prachtig met het stempelwerk en het mooie papier..liefs van Ans

Bea zei

Voor mij zou het ook een uitdaging zijn omdat dit ook niet mijn kleuren zijn, maar ik vind het goed gelukt Annerieke....

groetjes Bea.

Tinie zei

Wat heb je geweldige kleuren gebruikt, prachtig dat roze/grijs, een schitterende kaart weer!!!

Groetjes Tinie

Cindy zei

Hoi Annerieke,
Leuke kaart en mooi die kleuren die je hebt gebruikt
Lieve gr Cindy

Nelleke zei

Oh, wat en schitterende kleurencombinatie, en zo verras je jezelf. Groetjes, Nelleke

Marjan zei

Ik begrijp de uitdaging. Laatst kreeg ik een blokje DP (misschien wel dezelfde) met grijs, zwart en roze tinten en dacht .... oké, wat ga ik hier mee maken ??
Jij hebt het er goed afgebracht hoor ! Het is een prachtig kaartje geworden. Bedankt voor de inspiratie.

Groetjes, Marjan

Monique CreaTijd zei

Hartstikke mooi gemaakt, heerlijk veel techniekjes erbij, top !
Leuk dat onze sketch je zo inspireerde !

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart met mooie kleuren.
deze kleuren heb ik vrijdag op een kaart Annerieke.

groetjes karin

Marlies zei

Een hele mooie kaart in een prachtige kleuren combi. Ik vind roze, grijs en zwart altijd heel chique bij elkaar. Leuk gedaan met de vlaggetjes! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Anoniem zei

You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic
to be really something which I think I would never understand.
It seems too complicated and extremely broad for me.
I'm looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!
See this: kliknij, http://www.informedtrades.com/members/porywaczka/

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

Je@net zei

Wat leuk geworden, Annerieke, erg mooi kaartje!

GerJanne zei

Ha Annerieke,
ik vind hem prachtig. Dat zijn mooie kleuren bij elkaar en het papier dat je erbij gebruikt is ook super, zeg! Weer even heel wat aders dan we de laatste tijd bij je zagen!
Groetjes,
GerJanne

Janny zei

Inderdaad lastige kleuren om te combineren maar volgens mij ben je er prima in geslaagd. Leuke kaart. Groetjes Janny

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een mooi geheel is dit!
Leuk deze stempeltechniek!
Zo mooi deze kleurencombie!
Je vorige kaartje vind ik ook erg mooi!
Groetjes van Daatje

Scrap en Kaartenfun zei

Hé die Annerieke, Waarom moeilijke kleuren, want het is je heel goed afgegaan. Juist dat roze erbij doet het erg goed. Grappig die vlaggetjes en een mooie stempel.
Gezellig weekend en kom eens langs bloggen. Ben op een andere stijl over gegaan en vind dat erg leuk om te doen.
Hartelijke groetjes Lida