Pagina's

dinsdag 19 maart 2013

Lentegevoel...

Ja, jullie zien het goed hoor, een kaart met veel wit. Voor mij is dat bijzonder want ik gebruik niet veel wit. Maar soms wil je wel eens iets anders nietwaar?
De bloemen heb ik gestempeld met Distress Ink, nat gesprayd, waardoor de inkt iets uitloopt en daarna gedroogd met de heattool. De achtergrond is bewerkt met Distress Ink en ik heb nog een achtergrondstempel gebruikt. Bovenaan de tekst op de kaart gestempeld en onderaan het leuke roze twine geknoopt.
Het is een kaart in voorjaarskleuren, komt de lente niet naar ons toe, dan zorgen we zelf wel voor het lentegevoel!
Bedankt voor jullie bezoekje, tot de volgende keer!

13 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Annerieke, erg mooi gedaan!

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Ziet er prima uit met veel wit.
Groetjes Saskia

Ans Gilbert zei

Hoi Annerieke,
Wt een mooi, zacht lentekaartje is dit, leuke stempels en mooi afgewerkt..liefs van Ans

Nelleke zei

Dat is je zeker gelukt. Ook al gebruik je niet veel wit, hij is wel heel erg mooi hoor! Groetjes, Nelleke

Tinie zei

Wauw wat is dit gaaf zeg, super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Marjan zei

Wat een prachtig kaartje zeg !!
Groetjes, Marjan

Anoniem zei

ohw, wat een schatje. Het wit hoort er wel een beetje bij vind ik, maar jij komt meestal met andere mooie oplossingen ( dat heet creatief geloof ik)

Liefs Yvonne

Berlinde zei

Een erg mooie kaart Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Bea zei

Mooie kaart Annerieke, leuk zo met die bloemen....

groetjes Bea.

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een VROLIJK en FLEURIG lentekaartje is dit.....HEERLIJK zo in het pastel.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anoniem zei

Prachtig! Daar word je blij van.
Gr. Margareth

Helen zei

wat een prachtig kaartje. Groetjes, Helen

KarinsArtScrap zei

een super leuke kaart Annerieke.

groetjes karin