Pagina's

vrijdag 29 maart 2013

Leuke herinnering...

Dit is de voorzijde van een soort fotoboekje dat ik gemaakt hebt. Het is een fotoboekje dat je op kunt vouwen. Bij Martina kunnen jullie het patroon vinden, ze heeft een hele duidelijke tutorial gemaakt, met veel foto's, dat is wel handig ;-). Zelf heb ik de maten iets aangepast.
Het boekje heb ik gesloten met een stukje klittenband.
In dit boekje, gemaakt voor mijn jarige vriendin, heb ik foto's verwerkt van een dagje samen uit, kort geleden. 

Nog een foto van de achterzijde, hier kun je ook goed zien dat het boekje ingevouwen is. Erg leuk om te maken, ziet er moeilijker uit dan het is hoor.

Bedankt voor jullie bezoek, wens iedereen fijne Pasen!


15 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke,
    Dat zal Martina wel heel erg leuk vinden, was ook een super tutorial met foto's..Je fotomapje is super, mooie foto's en papier en de voorkant knalt er uit met de mooie bloem.Fijne Paasdagen,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    Niet moeilijk maar WEL SUPER ☺☺☺ en wat LEUK om dit aan je vriendin te geven.
    Fijne Paasdagen en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS.....het geven van workshops vind ik niet moeilijk. Volgens mij weet jij daar alles van....jij hebt toch ook workshops gegeven op de soos.
    Voorbereiden is het "halve" werk.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er leuk uit, Annerieke, een leuk cadeautje voor je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig fotoboekje, wat een werk, maar wat een leuk en persoonlijk cadautje, groetjes en jij ook fijne Paasdagen, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi boekje is dat zeg, en een hele mooie bloem. Zelf niet zo heel veel tijd om wat te maken, vandaag in huis veel gedaan en nu even pauze. Wie weet vanavond. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi boekje Annerieke, een leuk cadeautje voor je vriendin!
    Fijne Paasdagen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat gaaf Annerieke, dat heb je mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Annerieke en een heel leuk cadeautje vol herinneringen voor je vriendin!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg top ! superzzz ! blij dat je wat gedaan hebt met mijn tutorial. Heel erg mooi resultaat en bedankt om me te vermelden in je bericht!
    grtjs,m artina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi fotomapje, mooie kleuren, gave bloem en een hele leuke herinnering aan een hele gezellige dag samen. Ben er erg mee in mijn nopjes :-)
    Dank je wel.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Annerieke,
    wat een leuke herinnering! Mooie kleuren heb je gebruikt! Dit is inderdaad een heel leuk idee om aan iemand cadeau te geven. Ga ik echt onthouden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk fotoboekje Annerieke, leuke herinnering...

    fijne paasdagen Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie fotoboekje en een heel leuk idee!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Annerieke,
    leuk zeg dit fotoalbumpje!
    Heel erg mooi gemaakt in prachtige kleurtjes!
    Leuk dat papier he!!!!
    Fijne paasdagen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!