Pagina's

maandag 25 maart 2013

Pasen...

Het moest er toch van komen, ook ik heb iets voor Pasen gemaakt. Het is een doosje geworden met, jullie raden het natuurlijk wel, paaseitjes ;-). Het dessinpapier komt van de stapel papier waarover ik gisteren vertelde. Toen ik dit vel zag had ik meteen al het idee om het voor deze gelegenheid te gebruiken. Dit zijn toch voor mij wel de kleuren die ik associeer met Pasen, roze, geel, wit en groen. De digi is een freebie van Stampfairy en is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Achter dit lieve haasje heb ik een klein venster gemaakt, je ziet nog net de paaseitjes.

Aan de andere zijde zitten 2 vlindertjes en bovenop heb ik een bloem gemaakt van meerdere stansen, wat omgekruld, op elkaar geplakt en een knoopje als hartje. Alle randen van het papier zijn be├»nkt met Distress Ink "walnut stain".
Dit doosje heb ik ingezonden voor de challenge bij CreaTijd.
Ik zag trouwens dat ik ook weer een nieuwe volger heb, welkom hoor.

Bedankt dat jullie langs komen en reacties achterlaten, altijd ontzettend fijn om te lezen!

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een mooi paasdoosje Anneriek heel erg mooi gemaakt.

groetjes karin

Berlinde zei

Een prachtig doosje Annerieke, mooie kleuren en leuk met het venstertje!
Lieve groetjes, Berlinde

Bea zei

Prachtig doosje Annerieke en super mooi papier in leuke paaskleuren....

groetjes Bea.

Bea zei

Prachtig doosje Annerieke en super mooi papier in leuke paaskleuren....

groetjes Bea.

Sandra zei

wat een super leuk paas doosje, erg leuk om te krijgen en om weg te geven!!
Groetjes Sandra

Anoniem zei

Ach wat een lief doosje! Fijne Pasen gewenst!
Margareth

Anoniem zei

Wat een snoepje! Mooi papier, lekkere inhoud :-) Een schattig geheel.
Liefs Yvonne

Monique CreaTijd zei

Een prachtig dooske en hoe klein ook....die paaseitjes zag ik direct ! Erg leuk dat je meedoet met onze challenge !

Je@net zei

Ziet er super schattig uit, Annerieke!

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat heb ik de laatste dagen veel gemist. (smiley omdraaien lukt niet ☺)
Je Paasdoosje is PRACHTIG. MOOI van kleur en met een LEKKERE inhoud (waar ik niet dik van zal worden ☺☺☺).
Liefs Wilma ☺☺☺

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Gemma zei

Schattig doosje, ziet er super uit! Groetjes Gemma

Deborah zei

Super mooi doosje!!! Heel mooie afwerking!
Ben via via op je blog terecht gekomen. Heb me dan ook meteen aangemeld als volger.
Hoop nog veel leuke creaties van je te zien ;-)
Liefs Deborah