Pagina's

woensdag 27 maart 2013

Voorjaar in mijn hoofd...

Als je nu naar buiten kijkt, dan kun je je met een beetje fantasie voorstellen dat het lente is. Je moet alleen wel binnen blijven ;-). Hier schijnt nu het zonnetje en de lucht is stralend blauw, het ziet er prachtig uit!
De kaart van vandaag is gebaseerd op het voorjaar, zachte pastelkleuren, roze en blauw. De achtergrond heb ik gestempeld met Distress Ink en alle randen van het papier zijn bewerkt met inkt.
Met deze kaart wil ik meedoen bij Liftchallenge, weer zo'n mooie kaart om te liften.

En dan nog even heel wat anders....kennen jullie Volg de Vos? Dat is zo leuk, beelden van een vossenburcht, momenteel erg spannend, de vos kan bijna haar jongen krijgen. Als je wilt kijken kun je hier klikken.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

25 opmerkingen:

  1. Hoi Anneriek,
    Superleuk lift heb je gemaakt, mooie pasteltinten..heel leuk en..de (slapende) vos, volgen we ook hoor, spannend..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeel heel erg mooi en ja die site van de vos ken ik, spannend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de kaart heb je mooi gelift Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief zacht kaartje heb je gelift. Hij staat nog op mijn lijstje, even kijken of het lukt met de tijd......
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige liftkaart heb je gemaakt! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie lift prachtige kleurcombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart, supergave lift!! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel erg mooie liftkaart Annerieke mooie zachte kleurtjes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lift, leuk die lentekleurtjes, mijn man vertelde net dat hij op de radio heeft gehoord dat het nog koud blijt tot eind april, brrrrr, fijen Paasdagen, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik naar je PRACHTIGE kaartje kijk kan ik me voorstellen dat het lente is en daar heb ik mijn fantasie niet voor nodig.....SUPER.
    Liefs Wilma ☺☺☺
    PS Ga even de vos volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie chique kaart! mooie zachte kleuren! heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat is deze leuk ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De vosjes zijn gisteravond geboren! Zo leuk dat gepiep. Hopelijk hebben ze het niet te koud.
    Gr. Margareth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart is dit!!
    Heb naar aanleiding van een berichtje van jou, ook zitten kijken naar het vosje en haar jonkies. :-)
    liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart, Annerieke!
    En heb de jonge vosjes al gezien, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Moet wel lachen als ik bij jou de reacties lees. Bijna allemaal over vosjes?Bij jullie in de buurt geboren neem ik aan. Hallo Annerieke. Je kaartje is een beauty . Door die mooie blauwe kleuren en dat zachte rose. Mooie combi. Die stempel als achtergrond vind ik ook mooi. Waar is ie van?
    Ja ik ben inderdaad demonstratrice geworden van Stampin-Up. Jij ook? Ik ben wat materialen aan het kopen om een goede workshop te geven. Heb altijd workshops gegeven in het scrappen. Korte cursussen zelfs. Ga ik je volgen of misschien doe ik dat al. Maar jij hebt ook de stijl van SU.
    Gezellige groetjes en tot blogs!! Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ga het modelletje eens gebruiken. Vind je dat erg Annerieke??? Of een compliment? :-) Ik hoor het wel van je. Eerlijk zeggen hoor. Doeg.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart, zachte kleurtjes en mooie bloemen! Dank je wel voor je deelname aan de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Annerieke,
    wat heb je leuke dingen gemaakt, mooi doosje en mooie kaarten!
    Mooi papier zeg!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie lift! Dank je wel!
    De tulpen bovenaan je blog vind ik ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Annerieke,
    wat een mooie lift kaart laat je zien. prachtig in die lieve kleurtjes! Krijg je zin in de lente!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super mooie kaart is dit, lief! En mooie kleurtjes heb je bij elkaar gezocht, een lekker lentekaartje. Bedankt voro het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, dit is wel een hele mooie. Zo mooi die zachte pasteltinten. Heel chic. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!